Nekad Saffran | Beslut Överklagan [suecia]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

S1gge12

Icke Medlem
Meddelanden
164
Reaction score
4
Ditt discord namn: Conty22

Ditt Hex-ID: steam:11000015ca0935b

Vad för typ av beslut gäller det? indragen medborgarskap och krim och ped

Vem/vilka tog beslutet? Suecia

Varför tror du själv att beslutet togs? jag ansökte om medlemskap på en annan server med namnet avena, och jag har ju inte varit inne på den servern sen innan jag börja på unive, och då så tänker jag att man inte kommer få indragna roller. och då så kontaktar en staff mig och säger om jag inte lämnar servern så kmr jag få indragna roller. så jag väljer att lämna alla och den servern. sedan efter några veckor så blir jag indragen i ett staff samtal och han säger att jag kommer få indragna roller

Hur är beslutet felaktigt? jag, tycker att man inte ska få indragna roller för att man hade ansökt om medlemskap när man har lämnat servern och att man inte kör på den och blivit tillsagt

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: har en bild på att jag inte är med i servern och att jag inte har kört på den

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

och när jag skiver alla och den servern så menar jag alla andra servers som jag var med i

där har ni ett bevis på att jag inte är med i avena eller ngn annan har inte medlemskaps på en enda servern förutom unive. jag tycker också personligen att det är oretvist att man får indragna rolle och inte en varning för att det räcker för att kunna förstå det inte dra in ens roller

Tillbaka