Accepterad SkillRex | Ban överklagan [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

SkillRex

Icke Medlem
Meddelanden
330
Reaction score
65
Användarnamn: SkillRex

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199015321420

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: ^2 SkillRex

Vad är din discord tagg? SkillRex#9999

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Powergaming

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag ställde mig upp och åkte vidare för snabbt efter jag fått hjälp av sjukvårdare.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag körde iväg från platsen på min hoj.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en rätt ban då jag borde rpat skadad längre var bara jätte trött och skulle gå up 08:00 och klockan var 02:00 så var pvg till garaget för att ställa in min hoj men en moppebil klrde in i mig.

Hur många tidigare avstängningar har du? 6

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag är osäker på hur många tidigare ni får gärna skriva det där nere men jag har lärt mig av mina bans då dem var rätt och 2-3 frlaktiga men försöket alltid lära mig av mina misstag.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag borde rpat skadad längre och inte kört iväg direkt när jag fått bandage.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka