Accepterad SkillRex | Ban överklagan [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

SkillRex

Icke Medlem
Meddelanden
330
Reaction score
65
Användarnamn: SkillRex

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199015321420/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: ^1 SkillRex

Vad är din discord tagg? SkillRex#9212

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? VDM

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att det dsyncade och i deras ögon körde jag på honom men i mina ögon körde jag inte på dem.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Min kompis skulle bli arresterad för att han lånade min bil som dem trodde han hade snott han försöker då rymma från platsen jag åker dit för att hämta upp han jag körbredvid han och polisen är tättintill därefter ser jag att polisen flyger iväg efter jag int eens nuddat dem.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en felaktig ban då det var pga dsync då jag aldrig försöpker köra över en polis med vilje.

Hur många tidigare avstängningar har du? 5

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. 2 stycken tidigare är felaktiga då det var pga dscync men jag har försökt ta lärdom av mina bans denna gången var det lite svårt att göra något åt det då det var pga dsync men jag försöker alltid lära mig av mina misstag.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag vet faktiskt inte då det var pga dsync så är det lite problematiskt att göra annourlunda så jag vet faktiskt inte.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka