Accepterad SkillRex | Ban överklagan [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

SkillRex

Icke Medlem
Meddelanden
330
Reaction score
65
Användarnamn: SkillRex

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199015321420/

Vad är din discord tagg? SkillRex#9212

Var är du avstängd? FiveM Servern

Vad är du bannad för? fearrp, suntförnuft

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker det var en felaktig ban då det ända jag och min andra gängmedlem gjorde var att åka och tanka bilen så kommer en polis och frågar oss vad vi heter vi svarar liksom och tänker inte på det sen när vi sätter oss i bilen ser jag att han drar upp en jävla m4 från ingenstans när han lägger ner den och tar upp sin pistol och ska rikta den mot mig så skjuter jag han i huvudet innan han hinner rikta den jag tycker det är konstigt för liksom han kolla upp vilka vi var genom discord och inte i radion så liksom hur ska vi veta att han är ute efter oss när vi tankar så att han bara drar upp en pistol som jag såg att han var påväg att sikta för jag vet att vi gängmedlemmar får riktigt långa straff så då skjuter jag han i huvudet.
Har du varit avstängd här förut? Isåfall förklara varför. Ja för olika saker.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag vet faktiskt inte jag tycker jag gjorde det rätta i situationen kanske börjat backa istället men då hade det varit jag som blivit skjuten i huvudet.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja.

Har du läst våra regler? Ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka