Accepterad SkillRex | Ban överklagan [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

SkillRex

Icke Medlem
Meddelanden
330
Reaction score
65
Användarnamn: SkillRex

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199015321420/

Vad är din discord tagg? SkillRex#9212

Var är du avstängd? FiveM Servern

Vad är du bannad för? Sålde Dupade droger och Duping.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker det var en felaktig ban och jag som gjorde fel Jag sålde droger som jag inte visste var dupeade och fick mycket mer pengar än vad jag trodde det skulle vara värt och antalet droger var alldeles för högt men det tänkte inte jag på då jag var ny inom gäng och hade aldrig sålt det innan jag sålde det sen och fick en massa pengar men visste inte vad jag skulle göra med det då det inte går att använda pengarna till något så jag bara struntade i pengarna och tänkte inte mer på det fast jag tycker inte det var giltigt för duping då jag råkade dupa plastflaskor av misstag.
Jag vill gärna ha en andra chans jag kan wipea hela min gubbe då jag förstår mitt misstag och jag vill bara bli unbannad för att få spela på servern då det är det roligaste jag spelet jag kört på riktigt länge snälla jag förstår mitt misstag och lovar att det aldrig kommer hända igen snälla...

Har du varit avstängd här förut? Isåfall förklara varför. Ja för VDM rär jag råka köra på en kille men blev unbannad typ direkt efter.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Varit mer uppmärksam på antalet droger och insett att de var dupeade. :/

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag kommer aldrig göra om det jag vill bara spela på multistaden och lovar att det aldrig kommer hända igen snälla jag har inget annat att göra jag ber om en andra chans. :/ Jag vill också donera till servern imed att jag spelar på den jätte mycket men det känns inte värt det om jag inte kan spela på den. /mvh

Har du läst våra regler? Ja

Du erkände att du hade doupat droger pengar samt vatten flaskor. Varför ser du annorlunda på detta helt plötsligt?

Du erkände att du hade doupat droger pengar samt vatten flaskor. Varför ser du annorlunda på detta helt plötsligt?

Asså jag vill bara tillbaks och rpa just nu men men jag vill liksom bara ha en andra chans har inget annat att spela och multistaden var det roligaste jag kört på riktigt länge så nu att inte spela det känns bara tråkigt och jag vet inte vad jag ska göra för att bli unbannad jag ser det på ett annat sätt för att jag älskar att köra på multistaden och nu när jag inte får göra det känns det tråkigt på dagarna och jag vet liksom inte vad jag ska göra då alla mina kompisar kör på servern förlåt jag kommer aldrig göra om det.

Så, jag har tagit beslutet att totalwipa din karaktär på pengar och bil + ditt inventory som innehöll då i princip oändligt med flaskor samt också ett policecard? Hur du nu fick tag på detta är det oavsett inte tillåtet enligt reglerna. Jag hoppas du ser detta straff som ett tydligt klargörande i framtiden vad som vi tolererar på servern för vi vill inte se något sånt här igen, men vi ger dig en till chans och jag hoppas du tar lärdom av detta. Framöver kontaktar du staff, precis som det står i reglerna, om du hittar en dupe eller misstanke om dupe. Annars kommer du bli bannad igen och då är det tveksamt om unban finns som alternativ.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka