SkillRex | Ansökan till staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    1
  • Omröstningen stängd .

SkillRex

Icke Medlem
Meddelanden
330
Reaction score
65
Användarnamn: SkillRex

Vad är ditt namn i verkligheten? David

Vad heter du på discord? SkillRex9212

Ange ditt födelsedatum 3 Augusti 2006

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Jag kan spela på morgonen eftermiddagen kvällar och nätter. Men när sommarlovet är slut så kan jag bara spela på eftermiddagen och kvällen.

Vad skulle du göra om du blir staff? Jag skulle hjälpa folk med tickets och reports samt vara väldigt aktiv och göra mitt bästa för att hjälpa folk både på servern och i discord, sen skulle jag tagit mitt ansvar och inte utnyttja rollen för min egen fördel. Jag skulle altså göra mitt bästa för att göra servern så bra som möjligt.

Har du varit staff på någon server tidigare? Och hur fungera det där? Jag har varit staff på andra servrar men inga stora innan där fungerade det väldigt likt som på multistaden man åkte och hjälpte folk på reports, och med frågor om servern för de nya på servern för att göra det bästa möjliga för servern och för spelarna så det inte skulle kännas som att jag utnyttja rollen för min egen fördel.

Har du några tidigare erfarenheter? Ja som sagt så har jag varit staff på andra servrar innan.

Vad kan du om skripts? Jag kan ju alla commands men jag kan inte direkt skripta plugins om det är vad ni menar.

Varför vill du bli staff? Jag vill hjälpa alla på servern nya och gamla spelare för att hjälpa till att göra den så bra som möjligt för att det ska vara kul och seriös rp på servern. Samt så tycker jag det är väldigt roligt att spela på servern och redan nu försöker hjälpa nya på servern som inte förstår hur man skaffar jobb och annat.

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir staff är du beredd att sluta spela där då? Jag spelar inte på någon annan server just nu för jag har kommit in i rpn på multistaden och tycker det är väldigt roligt. Men om jag skulle bli staff så skulle jag inte spela på någon annan server.

Om du ber en staff att läsa din ansökan så blir det automatiskt nekad. Förstår du det? Ja.

Jag råka skriva fel på användarnamn jag heter Anders Johansson i multistaden. och discorden e SkillRex#9212

Beskriv utförligare på vilket sätt du skulle "göra mitt bästa för att göra servern så bra som möjligt", hur skulle du göra detta? Beskriv även hur du skulle jobba med att få servern så "kul och seriös rp", ge exempel!

Mvh,
AprimoX

Som AprimoX säger behöver du svara mer utförligt på vissa frågor. Lägg lite mer tid på den och utveckla dina svar
Lycka till!

Mvh, Edde

Tillbaka