Accepterad Skillman | Medlem ansökning [wibban]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Skillman

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198931036835/

Vad är ditt namn i verkligheten? Martin

Vad är ditt discord namn? MaRtIn $#2782

Vad är ditt födelsedatum? 13 Augusti 1994

Berätta om din karaktär. Martin växte upp i en förort där han faktiskt hade en bra uppväxt fram till att hans föräldrar skildes och pappan som han flydde ihop med blev alkoholist, under tonåren så började han gå ut på nätterna eftersom hans far alltid var utslagen. Han började röka gräs med polarna, som ledde till att han blev springpojke åt han som sålde åt dom. Därefter har han bara klättrar och klättra och Martins dröm är att bli ledare. Han vill bli boss över Angels gänget och han vet att de kommer bli tuff, men han kommer inte ge upp. Sedan har Martin insett att kriminella gärningar är inte de rätta och vill hjälpa samhället och vill bli polis.

Martin är framför allt smart, han vet vad som krävs och vet av vilka man kan lita på. Han älskar att festa och träffa nytt folk i sin omgivning. Han är lojal, karismatisk och han älskar att prata mycket

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag är en aktiv spelare som kommer att leva upp min roll som Martin Andersson

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Eftersom de är mest spelade servern jag känner till.

Hur hittade du Unive? Av vänner och på youtube

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med mitt rollspel är att ha kul samt leva upp min karaktär som Martin Andersson.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål är att ha kul med mina vänner och skapa ett gäng och få servern ännu roligare plats för roleplay.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jag förstår

Vidare till muntlig intervju, lycka till! det var inte så mycket men tycker du är tillräckligt

Godkänd efter muntlig intervju.
Din whitelist ansökan har godkänts
Tråd låst och flyttad till Whitelist Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka