Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198931036835/
Vad är ditt namn i verkligheten? Martin
Vad är ditt discord namn? MaRtIn $#2782
Vad är ditt födelsedatum? 13 Augusti 2000
Berätta om din karaktär. Min karaktär är alltid med bra humör och är nyfiken konstant. Vill alltid träffa nya människor i staden och lära känna de.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Att fler spelar kommer att ha roligt när de träffar mig
Samt kommer jag ofta vara in på Unive
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det är många spelare där och jag tror att de blir roligare då
Hur hittade du Unive? Av vänner
Vad har du för mål med ditt rollspel? Att leva in i min karaktär
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål är att bli polis och göra staden till en tryggare plats
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Spelar konstanst i servern
Vad är ditt namn i verkligheten? Martin
Vad är ditt discord namn? MaRtIn $#2782
Vad är ditt födelsedatum? 13 Augusti 2000
Berätta om din karaktär. Min karaktär är alltid med bra humör och är nyfiken konstant. Vill alltid träffa nya människor i staden och lära känna de.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Att fler spelar kommer att ha roligt när de träffar mig
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det är många spelare där och jag tror att de blir roligare då
Hur hittade du Unive? Av vänner
Vad har du för mål med ditt rollspel? Att leva in i min karaktär
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål är att bli polis och göra staden till en tryggare plats
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Spelar konstanst i servern