Accepterad Skiller | Medlem ansökning [robinubus]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Skiller

Medlem
Meddelanden
20
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198822579649/

Vad är ditt namn i verkligheten? Sixten Berglund

Vad är ditt discord namn? Sigge#4933

Vad är ditt födelsedatum? 10 Juli 2022

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Sigge Boman och är född år 2000 och kommer från en stad som heter Kalmar som ligger i småland. Han umgicks aldrig med några kompisar efter skolan eftersom han var mobbad och väldigt utfryst. Sigges föräldrar var väldigt hårda mot honom och pratade mycket med skit bakom hans rygg. Dom trodde inte på Sigge för han inte sköte skolan. Han bestämmde sig för att gå ut skolan i 1:an på gymnasiet därför att han inte kunde ta emot all mobbning och tryga kommentarer. Sigges föräldrar skickade ut honom ur hemmet och sen des har han varit uteliggare. Han bråkar sitta och tigga på gatan för att samla ihop lite pengar. Alla pengar Sigge har sparat ihop lägger han på mat och billiga modell bilar. Eftersom intresset ligger väldigt hårt på bilar. Sigges största dröm är att äga en Porsche men i nu läget så är drömmen inte nära. Han lyckas inte hitta något jobb men han fortsätter ändå att kämpa.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Därför att jag kan bidra med ett seriös och bra RP och följa alla regler. Jag vill även kunna använda kommunikations kommander
t.ex. /twt och /blocket.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer kunna bidra med en stabil och seriös RP nivå. Jag kommer spela så det blir roligt för båda parterna och följa alla regler.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man inte alltid ska vinna i ett scenario. Utan det viktigaste är att båda parterna ska ha kul tillsammans.

Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive genom en kompis och så kollade jag upp på youtube vad det var och så tyckte jag det såg roligt ut.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka