Ej Antagen Skiller | Chef-jobb ansökan [kriminalvården]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Skiller

Medlem
Meddelanden
20
Reaction score
0
Vilken chefs-position ansöker du till? Kriminalvården

Vad heter du i verkligheten? Sixten

Vad är ditt användarnamn på discord? sigge4933

Ange ditt födelsedatum: 10 Juli 2008

När fick du medlemskap på Unive? Cirka 2 år sedan

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Berätta om du har några tidigare erfarenheter som kan hjälpa dig som chef Jag har aldrig varit chef tidigare, men jag har varit biträdande chef på Mekonomen och även på Mikaelssons. Genom det har jag fått bra erfarenhet av att vara med i ledningen och ta ansvar. Jag vet hur viktigt det är att skapa en trygg miljö, både för kollegor och för dem vi jobbar med. Jag är van vid att hjälpa andra, hålla koll på strukturen och se till att folk känner sig trygga med att jobba och ställa frågor. Just i Kriminalvården är det extra viktigt med tydlighet, respekt och ordning.

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Mitt mål är att bygga upp en stark och seriös verksamhet inom Kriminalvården, där både personal och intagna bemöts med respekt och professionalism. Jag vill skapa en bra struktur med tydliga rutiner, utbildningar och ett klimat där alla vet vad som förväntas. På längre sikt vill jag att Kriminalvården ska vara en självklar och respekterad del av RP:n, där man tar sitt jobb på allvar men fortfarande har kul tillsammans. Jag kommer jobba för att hålla en jämn nivå på aktiviteten och se till att vi har engagerad och kompetent personal som verkligen vill vara där.

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? Jag kommer ha tiden som krävs. Jag är aktiv varje dag och tycker det är kul att vara inne och bidra till bra RP. Jag förstår att man som chef behöver mer än bara närvaro man måste kunna planera, hålla ordning och se till att personalen trivs och vet vad de ska göra. Jag är redo att lägga ner den tiden som krävs, både för att leda andra och för att hålla en hög nivå på Kriminalvården. Det här är något jag tar seriöst, och jag kommer se till att vara tillgänglig och engagerad.

Har du läst våra grundregler? Ja

Tyvärr så har vi valt att gå vidare med en annan ansökan.

Tack för att du ansökte till chef och du är mer än välkommen att ansöka igen!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka