Nekad Skilettet | Medlem ansökning [OlleBollee]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Skilettet

Icke Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Leo

Vad är ditt discord namn? Lemonade7

Vad är ditt födelsedatum? 4 Maj 2006

Berätta om din karaktär. Robert Pierreson, 35, kommer från Västerås från vad kanske inte den rikaste familjen men det hade alltid varandra så det var okej. Han har dock släkt i Italien eftersom hans mamma är därifrån, de reser dit varje sommar för att hälsa på dom. Som person är han väldigt trevlig men mesta delen av hans vänner är hans släkt i Italien så han har inte jättemånga att hänga med när han är hemma i Sverige. Men ända sedan han varit ett litet barn och lärde sig vad en bil var har han älskat allt om motorer, detta var eftersom hans pappa var rallyförare och hade en projektbil vilket var en Saab 900, så hans pappa jobbade på den så mycket han kunde på sin fritid. När Robert inte var i skolan brukade han alltid få hjälpa till sin pappa när han jobbade på bilen, då lärde han sig allt han kan idag. Idag har han kvar samma intresse för bilar, men älskar fortfarande Saab mest av alla. Själv är han är ingen riktig racer och är mer intresserad av bilarna, men det är därför han drömmer om att följa sin pappas riktning med livet och jobba med bilar fast som mekaniker.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag bidrar alltid till Unive med en professionel och seriös RP-nivå där jag inte spelar för att vinna, utan att spelar för att alla ska ha en rolig RP-upplevelse. Vilket är varför jag kör Unive, för att ha kul. Jag är även väldigt duktig på reglerna och kan alla samt kan nämna flertal exempel på varje regel om det behövs.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att poängen med RP-scenarion är att man inte ska basera sin RP på vad som gynnar en själv, utan man ska spela för att alla ska ha kul och det uppnås genom att tänka på andra personerna i RP:n.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja, jag är väl påläst på reglerna. Några exempel på regler är: RDM - döda utan anledning, VDM - använda sitt fordon som ett vapen, FearRP - man ska frukta för sitt liv som om man perma-dog som i verkligheten, CopBait - medvetet försöka få polisens uppmärksamhet. Osv.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Har spelat mycket på unive men även kört några andra servrar innan. Jag gick även på teater när jag var liten.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Som jag tidigare nämnde gick jag på teater när jag var liten så har verklig erfarenhet inom rollspel.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka