Nekad Skilettet | Medlem ansökning [Jensen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Skilettet

Icke Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/Skilettet/

Vad är ditt namn i verkligheten? Leo

Vad är ditt discord namn? Lemonade#0001

Vad är ditt födelsedatum? 4 Maj 2006

Berätta om din karaktär. Robert Pierreson, 35 år, har ända sedan han varit ett litet barn och lärde sig vad en bil var har han älskat allt om motorer, detta var eftersom hans pappa hade en projektbil han jobbade på så mycket han kunde på sin fritid. Robert brukade alltid få hjälpa till sin pappa när han jobbade på bilen, då lärde han sig allt han kan idag. Idag har han kvar samma intresse för bilar och drömmer om att få jobba med det fulltid i resten av sitt liv.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag är en hyfsat erfaren RP:are som har en hög standard för min nivå av RP och tar det alltid seriöst.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Personligen tycker jag om Unive för community:n och höga RP-nivån.

Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive genom en kompis som testade det och tyckte att det var så bra att jag behövde prova det själv, ända sedan dess har jag också älskat Unive.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att sätta en hög standard för RP-nivån och visa nya spelare att detta är rätt RP-server att vara del av.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att skaffa ett jobb där man jobbar med bilar och uppleva den fulla RP-upplevelsen.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej, jag spelar bara på Unive.

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja, det förstår jag fullt.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka