Accepterad Skilettet | Ban Överklagan [Limpis]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Skilettet

Icke Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Skilettet44222/

Ditt Hex-ID: steam:11000010973c51c

Vad är din discord tagg? Lemonade#0095

Vem var det som bannade dig? The don

Hur lång tid var din ban? 4 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: bannn.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att de såg ut som jag meningsvis inte rp:ade på mina skador

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min kompis körde runt stan i min nya bil, han körde och jag får ett medelande på discord så jag tab:ade ut för att kolla vem det var, när jag tab:ade tillbaka in så låg bilen upp o ner ensam i bilen. Jag antar att hans spel kraschade då han inte var kvar i bilen och det kanske var därför vi kraschade. Eftersom jag var ensam så var jag förvirrad och tänkte på var han kunde och vad som hade hänt i stället för att Rp:a på mina skador.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var mitt fel då jag inte hade mitt fokus på spelet och fokuserade på annat. Även om det inte var med meningen som jag powergamade.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. När jag började spelade för strax över 2 år sedan så lallade jag en del men jag lärde mig från mina misstag och tar det nu seriöst. Jag har också blivit bannad flera gånger tidigare felaktigt som jag överklagade.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag inser nu att jag självklart borde ha rp:at på skadan.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att fokusera mer på rp:n för att inte missa scenarion och inte rp:a på det så att jag bidrar med en negativ rp-nivå. Jag ber hemskt mycket om ursäkt för detta, det har aldrig hänt innan och jag kan lova att det inte händer igen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka