Accepterad Skilettet | Ban Överklagan [Akam]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Skilettet

Icke Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Britzen/

Ditt Hex-ID: 11000010973c51c

Vad är din discord tagg? Lemonade7

Vem var det som bannade dig? maze4k

Bild på banmeddelande: 2024nyban.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag körde för snabbt inne i stan.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det hade precis varit en restart och jag var påväg för att hämta min kompis som var död vid piren för att hjälpa honom då vi var i ett scenario precis innan restarten vid sjukhuset.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Att köra lagligt inne i stan en sak som flera admins ofta skriver ut i chatten och jag som polis alltid följer och även upprätthåller andra till att göra samma sak. Dock hittar jag det inte skrivet i reglerna men skulle kunna ses som sunt förnuft. Jag körde snabbt eftersom jag ville återställa scenariot så att det kunde fortsätta. Det här är första gången jag kör alldeles för fort utan att vara i tjänst, därför tycker jag att tappa mitt jobb, böter, eller fängelse hade varit mycket mer realistiskt och passande ifall jag skulle få konsekvenser. Dock så tycker jag även personligen att en 24h ban som leder till en misslyckad testperiod där jag tappar alla mina roller är alldeles för mycket. Även om jag gjorde fel. Jag hade rollerna 2021,2022 och 2023 medlems rollerna som även visar att jag aldrig fått indraget på grund av någonting.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har ett gäng tidigare bans, vissa felaktiga, vissa rätta. Exempelvis när jag blev perma-bannad för VDM när jag inte ens körde bilen. Dock så är några från början av min tid på unive (en del 2+ år sedan) när jag inte tog spelet lika seriöst som jag tar det nu. Jag har inga bans förrutom denna de senaste 3 månaderna.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Följt trafiklagarna och inte kört för snabbt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att reglerna som staffs upprätthåller alltid borde vara prio 1 över annat. Jag har hemskt ledsen och jag kan lova att detta aldrig händer igen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja.

Tillbaka