Accepterad skickaren | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

skickaren

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Robin Nabil

Vad är ditt discord namn? Skickaren#2219

Vad är ditt födelsedatum? 25 September 2024

Berätta om din karaktär. Ashkan föddes i Iran och levde där sina första 14 år. Livet i Iran var fyllt av familjetraditioner och kultur, men när Ashkan var 14 år gammal, bestämde sig hans familj för att flytta till Sverige i jakt på ett bättre liv och fler möjligheter. De bosatte sig i stadsdelen Kista i Stockholm, där Ashkan snabbt lärde sig att anpassa sig till sitt nya hem.

För att hjälpa sin familj började Ashkan sälja mattor på torget i Kista. Det var ett hårt arbete som krävde mycket av honom, men det gav honom också en möjlighet att använda sin naturliga talang för försäljning och kundkontakt. Trots sin grova persiska brytning, som ofta gjorde det svårt för honom att hitta vänner och ibland ledde till att han blev retad, behöll Ashkan alltid sitt positiva synsätt.

Ashkan är en glad och optimistisk person som älskar att sprida glädje omkring sig. Han har en smittande energi som gör att folk dras till honom, även om hans brytning ibland skapar barriärer. Ashkan är också mycket uthållig och envis; han ger aldrig upp, oavsett hur svårt det blir.

Ashkans största mål är att fortsätta växa både personligt och professionellt. Han drömmer om att en dag öppna sin egen butik, där han kan sälja mattor och andra persiska varor, vilket skulle ge honom en plattform att dela sin kultur med andra. Han vill också bygga starkare relationer i Sverige och hitta en gemenskap där han känner sig hemma. På ett personligt plan vill han övervinna sin rädsla för hundar och katter, kanske genom att skaffa ett husdjur en dag.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Mycket skratt och humor, samt att jag är lite äldre så också lite seriöst när det behövs!

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Jo men säg att något sker, säg att jag blir kidnappad. Så spelar jag ju verkligen som det för motpartens vinst och för allas. Så det är så verkligt som möjligt.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Definition: När du ska skicka in en anmälan är de obligatoriskt att du bifogar någon form av bevis. Exempel: Du rpar och blir utsatt för regelbrott, du tar klipp och använder klippet som bevismaterialet till din Anmälan.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja har spelat flera år på stora servrar

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej men jag är en seriös 29 årig farsa som älskar att rpa.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka