Nekad skickaren | Medlem ansökning (alexander2005)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

skickaren

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198160151875/

Vad är ditt namn i verkligheten? Robin

Vad är ditt discord namn? skickaren#2219

Vad är ditt födelsedatum? 25 September 1995

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Nabil Zaddou men kallas för ashkan, ashkan är en trevlig äldre gubbe som pratar med grov persisk dialekt, ashkan har tidigare varit tandläkare i iran men sedan han kom till Sverige så har han haft det tufft att finna ro då han har fått gå igenom mycket mobbning och rasism då många stör sig på hans tunga persiska brytning. Ashkan har redan infunnit sig i den nya staden och fått massa med kompisar.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag är 26år med 2 barn så en vädligt seriös rp:are jag älskar att skapa scenarios och alltid hålla det så äkta som möjligt.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Har spelat här ett tag nu så efter att jag streamade idag så var det många som ville att jag skulle bli medlem. Plus att jag älskar servern

Hur hittade du Unive? Gick in på FiveM och hittade

Vad har du för mål med ditt rollspel? att alltid utvecklas och att alltid skapa roliga scenarios med andra.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? att faktiskt få massa vänner och att alla ska ha det roligt.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej

Tillbaka