Accepterad SkezzySZN | Medlem ansökning [Volle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

SkezzySZN

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Alvin

Vad är ditt discord namn? Hazze#0814

Vad är ditt födelsedatum? 20 Juni 2009

Berätta om din karaktär. Min käraktar heter Kurt Kurtsson och föddes i en stor ort i stockholm som heter Nacka. Han växte upp med sin pappa bara och detta har varit väldigt jobbigt för Kurt eftersom han alltid velat träffa sin mamma. Hans mamma hette Alice Johansson och hans pappa heter Daniel Andersson. Hans dröm var alltid att bli Meko chef från att han var liten. Han jobbade hårt i skolan och det gav han belöning. Han fortsatte att jobba hårt hela skol gången och fick bra betyg. När han gick ur skolan hade han så bra betyg att han inprinsip kunde välja vilket jobb han ville men detta ville han ju förståss inte så han valde att ansöka till meko och blev godkänd på sin skriftliga och nu är det dags för han att ta sig an den stora arbets intervjun i staden unive och han är mer taggad än någon annan.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med mycket bra rp till servern jag har som sagt rpat jätte mycket om ni undrar varför det står att jag har 0,6 timmar är det för jag har gjort ett nytt steam konto men annars har jag typ 350 timmar på fivem och jag har fått höra mycket bra om denna server så jag tänkte bli wl på den.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska få ut ett så bra scenario som möjligt man ska dra ut på det eller inte spela för powergaming 2 att döda för pengar makt eller vapen istället göra det roligt för båda sidor tex om man blir jagad av polisen att man inte bara skuter direckt att man drar ut på scenariona lite.

Hur hittade du Unive? Den har många rekomendationer och jag har kollat på cosmo och andra stora kreatörer och det fick mig att börja på denna server.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka