Nekad Skeva Lena | Medlem ansökning [troun] Hittar ej på dc

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Skeva Lena

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? stefan

Vad är ditt discord namn? el zocato

Vad är ditt födelsedatum? 13 Juni 2004

Berätta om din karaktär. Jag heter Fukri Sumhan och jag är 25 år gammal Min karaktär är väldigt omtänksam och tänker på samhället och gör allting för att få samhällets bästa . Mitt tidigare yrke var att jag var medlem i ett lokalt gatugäng, men har nu lämnat den livsstilen bakom sig. jag försöker hitta ett ärligt sätt att tjäna pengar och skapa en bättre framtid för sig själv. och vill lämna den livsstilen bakom mig. Jag har en familj på bara 2 bröder min mamma omkom i en bilolycka och dog och hela vår familj är förkrossade men jag hoppas på att hitta nya vänner och nya bra vänner som icke är kriminella. Som kan ta hand om mig och så att vi kan göra roliga grejer tillsammans ( roliga scenarios ) . Mitt ända mål med att vara i staden unive är att skapa ett företag och kunna försörja mig själv och kanske köpa några feta bilar. Jag hoppas även på att kunna skaffa mig en familj och kunna försörja de och lägga mat på bordet åt de. Min ända dröm är om att kunna lämna mitt kriminella förflutna bakom sig och bygga upp ett nytt och bättre liv. Han vill öppna en liten företag, kanske en verkstad eller en liten restaurang, och leva ett ärligt och stabilt liv.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jo jag kan bidra med en hög och seriös rp och följa alla unives regler. Jag kommer även att bidra till roliga scenarios som medlem och icke medlem alla ska kunna ha det roligt och kunna spela med varandra utan att någon blir utesluten. Bara för att man är medlem eller icke medlem eller kriminell alla är likvärdiga och alla ska bjuda på en bra och seriös rp. Jag kommer även att försöka fixa mig ett företag och där ska alla kunna jobba och känna pengar och vi kommer att göra roliga scenarios tillsamans

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att de andra som jag spelar med ska även ha kul och jag ska inte bara tänka om mig själv utan jag ska låta de anrda vinna ochså och låta motparten kanske vinna några scenarios eller polisen så att alla har lika roligt och så att alla har en chans. Såklart vill man ju som mest vinna det är mänskligt men utan att motpartern t.ex polisen också vinner på några scenarios så att det blir roligt för alla

Hur hittade du Unive? genom en vän och flera videos på yt och bra komplimanger om den plus väldigt seriös rp

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka