Accepterad Skeva Lena | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Skeva Lena

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199304537479/

Ditt Hex-ID: steam:1100001501ff587

Vad är din discord tagg? El zocato

Vem var det som bannade dig? mosha80

Bild på banmeddelande: unives 123455.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att vad de tror är att jag ahr cloggat

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jo det var så att vi hade precis vart i ett scenario och det hade vart skottlossning. Och därefter så dör jag och min bror men så krashar vi och jag hade inte vart aktiv på väldigt länge av personliga själ. och de bad oss hoppa support. och så blev jag bannad för clogg

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag anser inte att någon har rätt eller fel alla gör misstag men just i det här tillfället men jag fick aldrig rätten till att tala och alla mutade mig och fick aldrig säga min åsikt eller ens kunna erkänna. Men jag ville erkänna men såg i det momentet att det var hopplöst. Därför vill jag här med erkänna att jag cloggade men av giltiga anledningar säger inte att det var rätt men det var fortfarande fel. Men i alla fall så försökte jag berätta till de ifall de hade loggs eller något liknande och istället för det så sitter de och förnedrar mig och försöker på stå att jag är dum på något sätt. De ville att jag skulle sharescreena vilket jag gjorde men ändå så lätt de inte ens mig förklara mitt fel eller erkänna mitt regelbrott. Alla har väll ändå i åtanken att erkänna ifall man vet det och bevisar det till de. Vilket jag inte fick göra och de valde direkt utan att fråga ifall jag ska erkänna så tar de beslut. Det visar sig även att denna Staff som tog mitt beslut har fått indragen och kan ej prata med mig eller ta åter gärder längre. Vilket gör mig lite fundersam.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja jag har tagit mig lärdom som jag tar i allting med livet. Man lär sig av sina misstag och man blir bättre av det och jag tar allting förgivet och lär mig hur man ska hantera dessa misstag och ta lärdom. Men denna gången kändes det hopplöst med att snacak för att de var väldigt aggresiva och fick inte talan. så jag kunde berätta min tanke och kunna lära mig av misstaget de kunnat bevisa för mig.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja jag kunde bett någon att ta över rollspelandet i några minuter eller så kunde jag bara låtit bli att cloggat över huvudlaget. Känns lite dumt att göra det men så att ni inte misstolkar mig jag är inte vapenkåt eller rädd för att förlora något IG mer än ooc. Därför säger jag att jag kunde låtit det bli och blivit av med vapen eller vad det än nu är ETC men då skulle jag få skiten i ooc

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja som jag sa tidigare så lär jag mig av alla mina misstag och gör ej om det har aldrig cloggat det här var första och sista gången. Hundra procent har jag lärt mig något efter detta.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja det förstår jag till hundra procent

Din ban överklagan har accepterats.
Tråd låst och flyttad till Ban Överklagande Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka