Nekad Skepzy | Whitelist ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Skepzy

Icke Medlem
Meddelanden
26
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198983048179/

Vad är ditt namn i verkligheten? Amil

Vad är ditt discord namn? Skepzy#8216

Vad är ditt födelsedatum? 13 Maj 2021

Berätta om din karaktär. Ahmed Svensson växte upp i ett dåligt hem med hans föräldrar och sin lille bror Ahmed var som den vuxna i familjen han fick ta hand om hans lille bror på grund av att hans föräldrar var drog/alkoholmissbrukare. Det är svårt för Ahmed att bo i Sverige han kunde inte få några jobb han hade dåligt med vänner men han träffade grabbarna i hans trakt och började hänga med dom men dom var inte så bra för honom. Dom håller på med droger och vapen eftersom Ahmed inte hade någon väg ut så det var hans ända utväg att få lite cash. Ahmed gjorde inte detta för sin egna skull han gjorde det för hans lille bror Ahmed började få ett känt namn i orten för han sålde så mycket sen började han rulla med dom tyngre grabbarna han bar vapen och gjorde rån efter rån. Ahmed hade intressen för brudar och guns

Varför ska just du bli whitelistad? Jag vill bli whitelistad för att jag är seriös inom rp och vet hur man rpar har rpeat i ungefär 8-9 månader och jag kan bidra bra rp inom servern.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Det är en av Sveriges största rp servrar och en stabil och bra rp nivå på den

Hur hittade du Unive? Spelade på multistaden innan

Vad har du för mål med ditt rollspel? att framföra en bra rp nivå som jag vet att jag har och ha kul med vänner och andra

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka