Nekad Skepzy | Whitelist ansökning [BigA & Alex - Goggle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Skepzy

Icke Medlem
Meddelanden
26
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198983048179/

Vad är ditt namn i verkligheten? Amil

Vad är ditt discord namn? Skepzy#8216

Vad är ditt födelsedatum? 23 Mars 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär ska heta Ahmed Svensson och är 24 och i hans uppväxt var hans pappa använde droger och var alkolist och var med i ett gäng hans mamma sålde sin kropp för pengar och använde också droger och var alkolist sålde och köpte droger Ahmed följde i sina föräldrars val och började använda droger och rökte han sålde och köpte. Mamma Lina dog av droger Pappa Magnus blev mördad av ett annat gäng i en drive by på han och hans kompisar.Ahmed blev hemlös i 3 år sen fick han bo hos sin kompis. Ahmed blev en gangster och började sälja ännu mer droger efter hans föräldrar dog. Min karaktär ska bli en drug dealer och gangster. Han gillar tjejer och festa hans intresse är vapen och droger.

Varför ska just du bli whitelistad? RP är roligt och jag vill ha en seriös server som jag kan speka på med mina vänner. Kommer inte bryta mot några regler för att det är svårt att hitta en bra och seriös server. Jag vill göra det bra för alla på servern.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? många kör på servern och vill köra på en bra och seriös rp server

Hur många timmar har du på FiveM? 2

Hur hittade du Multistaden? Såg på Youtube och blev tipsad av mina vänner

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? nej

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka