Nekad Skepparn | Beslut Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Skepparn

Icke Medlem
Meddelanden
43
Reaction score
0
Ditt discord namn: skepparn5469

Ditt Hex-ID: steam:110000136f66f2d

Vad för typ av beslut gäller det? Fick blacklist för undviker support.

Vem/vilka tog beslutet? 8mod

Varför tror du själv att beslutet togs? Jag har faktiskt ingen aning. Va inne på servern och hade nyss gått med ett nytt gäng och inte gjort nåt under hela dagen, och så blev jag tagen i staff samtal och skulle tydligen hoppa support.

Hur är beslutet felaktigt? Asså jag blev tagen staff samtal, har ingen aning om varför. 8mod säger du har 15 sekunder på dig och du får inte quita annars blir du p bannad. Jag har en väldigt dålig dator, jag har stretch och fullscreen exclusive som gör att jag får blackscreen varje gång jag tabbar ut som gör att jag kan krascha ibland när man får blackscreen. Och då när jag tabba ut fick jag blackscreen och spelet krascha. Direkt när jag kommer support blir jag anklagad för bypasser och fick ingen chans att bevisa att jag inte fuskar.. Jag har för inte alls länge sedan, bara några veckor sedan blivit pc checkad av redbull och bubblegum eftersom jag hade fått en skum kill. Redbull tog mig när jag va ingame, jag quitade inte och hoppade support direkt. Redbull och bubblegum pc checkade mig och hittade ingenting.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: finns inga bevis. det som finns är min ban

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka