Accepterad Skepparn | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Skepparn

Icke Medlem
Meddelanden
43
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198882385709/

Ditt Hex-ID: 110000136f66f2d

Vad är din discord tagg? skepparn5469

Vem var det som bannade dig? Krato

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-11-11 161304.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag körde vidare när jag hade krockat

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände innan jag blev bannad var att jag hade nyss blivit stoppad av polisen. Jag stannade och snackade med dem tills vi kom fram till att de skulle följa efter mig så jag kunde hämta mitt id-kort. När dem skulle hoppa in i bilen igen för att följa efter mig så valde jag att åka därifrån. Jag tappade dem ganska snabbt men under polisjakten när dem var ganska längre bak så krockade jag med bilen och rpade inte på att jag nyss hade krockat.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag skulle säga att min ban inte var felaktig utan det var mitt fel eftersom jag själv valde att köra vidare. Jag körde vidare eftersom man blir stressad under en polisjakt så man tänker inte direkt på när man krockar utan man vill bara ta sig därifrån. Självklart så borde jag stannat eftersom man behöver följa reglerna men det är ett misstag som dem flesta skulle kunna göra.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Mina tidigare bans har jag inte så stor koll på eftersom jag kom tillbaka till unive för ungefär 1 vecka sedan då jag hade tagit en paus i ett långt tag. Från mina tidigare bans har jag inte tagit lärdom utan jag vet vad som gäller, det är bara att man begår misstag som man senare ångrar.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det jag borde gjort egentligen är att när jag krockade så borde jag stannat till och rpa på mina skador istället för att fortsätta köra.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Nej jag har inte lärt mig någon efter min ban. Jag visste redan om detta från första början att det bryter mot servers regler, men jag blev väldigt stressad under polisjakten så jag tänkte inte på det att jag behövde rpa vilket ledde till att jag bara körde vidare.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka