SKELETONM | Polismyndigheten Ansökan [IsakGE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

SKELETONM

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
112
Reaction score
8
Ange ditt födelsedatum: 28 Maj 2007

Vad heter du på discord? SKELETONM#8879

Är du medlem? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? 1000+

Hur aktiv kommer du att vara? Jag ska försöka spela 4-5 timmar om dagen

Vad heter du? Achmed Mirza

Hur gammal är du? 27

Har du körkort? Ja

Är du simkunnig? ja

Varför vill du bli polis? Ahmed Mirza bodde först i winewood med sina föräldrar och sin bror Daniel och Abdi Mirza. De var påväg till en middag där en annan förare krokade in i vår bil och båda våra föräldrar dog. Mannen som körde bilen var påverkad av narkotika och alkohol. Mannen satt bara in i 2 år. Alla tre bodde i ett barnhem och efter ett år så adopterade en familj alla tre. Först så verkade de sjysta men när alla blev lite äldre så insåg vi att de var med i ett gäng. Inte vilket gäng som helst utan Groove Street Families. En dag så gick jag och Daniel ut med vår äldre bror Abdullahi, då kom det en röd bil som började skjuta mot oss. Jag och Abdullahi blev träffade men Daniel fick inga skott och Abdullahi avled på plats. Då blev Daniel arg och när han blev 12 år så blev han rekryterad till Groove Street Families och blev soldat där. När han var 12 så var han GFS högra hand och när han 16 år gammal så blev han Groove street Families Ledare. När han hade fyllt 18 så lämnade han gsf och tog med mig och Abdi. Daniel började jobba på Club de Muneno med Chrippa och Gm. Efter en vecka så bestämde Daniel sig för att skapa ett gäng med Chrippa som hette Italienska Kartellen. Det var ett litet gäng. Men medan Daniel var Kriminell och gav oss pengar för mat och boende så tog jag hand om Abdi, vi bodde i Motellet och Daniel blev ännu kriminellare. Efter ett par år så gick Daniel bort och de bestämde Abdi sig för att bli polis. Då ville jag också bli polis och nu sitter jag och skriver denna ansökan

Vad tycker du är det viktigaste inom polisyrket? Att man är lugn och att man är opartisk i alla lägen och inte tar folks sida för att du T.lx känner dom

Vad vet du om yrket i helhet? det jag vet om yrket är att man använder sig av Rakel för att kompensera med sina kollegor och du får ett eget rakel nummer som indetiferar dig i radion.

Prios prio 1 är att du ska ta dig till platsen så fort som mjöligt Prio 2 är att du ska ta det ditt men du behöver ej stressa för mycket Prio 3 är att du kan köra Lungt ditt om det behövs men det kommer inte först av allt

Har du några tidigare erfarenheter? Nej jag har inga tidigare erfarenheter inom yrket

Hur är du som person? jag som person är lugn och gillar att lyssna på hur andra tycker och tänker och är bra på att hantera stressiga situationer

Är det något vi bör veta om dig? inte för tillfället

Tillbaka