- Meddelanden
- 112
- Reaction score
- 8
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Brittas Lyx & Sportbilar AB
Vad heter du IRL? Elliot
Vad heter du på discord? SKELETONM#8879
Hur gammal är du? 13
Hur många timmar har du på Fivem? 148 timmar
Varför vill du just bli chef på det jobbet? för dom är aldrig aktiva och vill söka ett nytt jobb
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? jag har erfarenhet från en annan stad som jag var högt upp satt men har flyttat till unvie
Berskiv din karaktär? jag är en hårdt arbetande och vill få lite flytt och bra anstälda så det är bra och mycket kunder
Hur ofta kommer du vara inne? minst 3 timmar om dagen
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja så klart för det är en bra server
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? jag spelar inte på någon annan server
Har du läst våra Regler? jag har läst reglerna
Vad heter du IRL? Elliot
Vad heter du på discord? SKELETONM#8879
Hur gammal är du? 13
Hur många timmar har du på Fivem? 148 timmar
Varför vill du just bli chef på det jobbet? för dom är aldrig aktiva och vill söka ett nytt jobb
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? jag har erfarenhet från en annan stad som jag var högt upp satt men har flyttat till unvie
Berskiv din karaktär? jag är en hårdt arbetande och vill få lite flytt och bra anstälda så det är bra och mycket kunder
Hur ofta kommer du vara inne? minst 3 timmar om dagen
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja så klart för det är en bra server
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? jag spelar inte på någon annan server
Har du läst våra Regler? jag har läst reglerna