Accepterad SKELETONM | Ansökan till Servervakt ( issako99)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

SKELETONM

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
112
Reaction score
8
Vad är ditt namn i verkligheten? Elliot

Vad heter du på discord? SKELETONM

Vad är ditt Hex:ID steam:110000114cc43b8

Ange ditt födelsedatum 28 Maj 2007

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag går i skola på dagarna och efter skolan spelar jag fivem eller är ute med vänner

Hur länge har du varit medlem på Unive? Snart 3år

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 13 ban

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt är en som RPar runt som vanligt men har mer ansvar en en vanlig medlem för att om någon gör regel brott så ska servervakten ta ansvar och banna personen för att förhindra att det förekommer Regelbrott. Man kan är också där för att hjälpa Staff teamet så dom kan specca annat och alla som servervakter kan RP vanligt och sen banna om dom gör regel brott på T,ex Prien,Trygghansa fängelset så kan man banna dom istället för att skriva report han slår folk utan anledning då kan man som servervakt banna och sen förlänga det så underlättare det för staffs

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt för att jag ville kunna ta lite mer ansvar en att skriva en Report utan att kunna göra det själv så staffs inte behöver banna någon lallare som jag kan banna. Och jag vill också bli servervakt för att jag vill hjälpa Community till det bättre och få bort lallare och dom som bara spelar för att förstöra

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Abuse är att du använder dina Perms för att få en fördel för dig själv tex att gå runt med Toggleid för att se vart folk är lättare om dom gömmer sig i buskar eller bakom en väg. Men att jag använder permsen till min fördel

Vidare till muntligt intervju. OBS du har 48h på dig att ta intervjun. Lycka till.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka