Nekad SKELETONM | Ansökan till Ped Karaktär | QT |

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

SKELETONM

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
112
Reaction score
8
Vad är ditt namn i verkligheten? Elliot

Ange ditt födelsedatum 28 Maj 2007

Vad heter du på discord? SKELETONM#8879

Ditt Hex-ID 110000114cc43b8

Äger du en ped karaktär för tillfället? - Bevis krävs Jag Äger ej ett ped för tillfället

Vilken ped ansöker du för? Gangster

Berätta om din karaktär och varför ped skulle bidra med bättre rp för just dig och din karaktär. Min Karaktär Heter Lasse Bosse och Har växt upp i förorten och som barn gick han i skolan men det första åren 1-3 så gick det ganska bra men när han byte skola när han börja 4 så börja han i en klass med ganska stökiga personer som gjorde dumheter redan då och han hade inga vänner på den skolan så han börja umgås med dom och följde med när dom gjorde dumheter så som att kasta sönder glass rutor på skolor restauranger osv. Och när han kom hem efter skolan så var han arg och lyssna inte så mycket på sina föräldrar och gjorde så som han ville. och när han var 15 år så börja hans pappa missbruka och slog han och hans mamma dagligen så efter ett tag så sov han inte hemma så han var ut och snodde moppar och såld och känna en hel del pengar och med dom pengarna köpte han en lägenhet till sig själv för att slippa sin pappa men han ville ha mer pengar så han försatte sno moppar och sälja dom men efter ett tag hade han 200k och kände att han ville känna mer så han ringde sin gamla kompis från 5an som han visste såld och använd droger så han köpte droger för hälften av pengarna och sålde det vidare för det dubbla och känna pengar så och efter han sålt i några veckor får han kontakt med ett gäng som ville ha lite droger av han med dom hade inte pengarna så och ville ge en colt mod droger och Lasse hade aldrig ens holt ett vapen och visste att det kunde behövas då en kund inte hade betalt sin levarnasen och han ville ha tillbaka sina pengar så han tacka ja och åkte till en gränd i förorten och möte en svart klädd grabb med mask och allt som gav Lasse colten och Lasse gav han kokainet och så skaka dom hand och tack för affärerna och hoppades på att göra fler affärer.

Vad skiljer din rp nivå ifrån andras? det som skiljer min RP nivå från andras är att jag har mycket fantasi i min karaktär och att jag gillar att få kritik om jag gör något fel jag vill inte att folk inte säger vad jag fel för jag vill förbättras inte ha samma nivå på RP hela tiden jag vill höja min RP så sjukt mycket och jag vet vilka tillgångar man får när du får lite kritik

Vad får dig att vilja ha en ped karaktär? Det som får mig att vilja söka till ped är att jag vill sticka ut lite från alla inte se lika dan ut och vill att det ska va lite skillnader på personer på servern

Vad är dina mål med en ped karaktär? Mina mål med min ped är att jag vill sticka ut lite från alla andra och att jag ska ha det roligt och ha en bra RP och en seriös RP och att jag kan känna mig speciel

+REP Sjukt bra ansökan, är en riktigt kung på rp och skulle passa som ped!

Hektor
Ped

Kriminell

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka