Nekad Skelögdabananenbajsen | Medlem ansökning [HASSAN]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
33
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198453519636/

Vad är ditt namn i verkligheten? Joseph

Vad är ditt discord namn? Riksnubbe är den ända som heter det och kom inte ihåg taggen för att det var på min gamla dator

Vad är ditt födelsedatum? 13 Maj 1982

Berätta om din karaktär. Jag heter Peter andersson jag är uppfödd i en fattig familj. Under hela mitt liv har jag varit fattig och jag har hittat ett sätt att ändra på det. Jag hittade ett bra jobb jag slet allt jag kunde så jag kunde mata min familj så alla vi skulle överleva. Jag jobbade först på postnord i några år sen fick jag sparken. Men efter det hade jag lite pengar så jag gick och köpte lite fina kläder, Sen blev jag anställd som reporter och jag fick bättre lön jag hade råd att mata min familj jag behövde inte slita lika hårt och ja nu har jag hamnat här jag är ganska så rik mina föräldrar mår bra och har fått egna jobb och min lillasyster har fått börja skolan. allt är bra och härligt jag har fått lite nya kompisar och en fru. Jag har också nyligen fyllt 22år! och jag fick min drömbil av min fru. en gammal Chevrolet grön, fin, snabb. Mitt största intresse är bilar jag gillar att meka och fixa upp bilar det är ungefär det roligaste jag vet. Jag har också ganska bra instresen för att träna och hålla mig i form och känna mig nyttig.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem för att jag ska kunna höja rpn hörgre tillexempel man får bättre jobb du kan skriva i twitter och blocket. Tillexempel om jag får ett jobb på mekonomen hjälper jag både mig själv och andra genom att laga deras bilar och sånt,och det blir också svårare med andra jobb. och jag tränar min rp för varje gång jag spelar på servern

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Unive är ungefär svergies största server just nu och jag förstår ju varför den är fett bra på många olika sätt. Jag gillar den för att det är fett nice att bara rpa och snacka med folk som är fett go.

Hur hittade du Unive? den är väldigt känd över sociala medied tex, tiktok, youtube och dc.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag vill utveckla rpen allt det går och ha väldigt bra scenarios och att jag ska rpa ännu bättre en vad jag kan!

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Jag vill utveckla min karaktär och få mer kompisar och kontakter och få bra jobb och det är därför jag vill bli medlem! =)

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nää inte så jätte ofta

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka