Nekad Skelögdabananenbajsen | Medlem ansökning [BATTULGA]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
33
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198453519636/

Vad är ditt namn i verkligheten? Joseph

Vad är ditt discord namn? Colle#7378

Vad är ditt födelsedatum? 12 Oktober 2000

Berätta om din karaktär. Hej jag heter Peter. Jag föddes i en litenbyhåla kallad Ombergan. Min familj var väldigt fattig och jag hade flera jobb och slet dygn för dygn. Jag tjänade inte så mycket heller 20 kronor i timmen. Det gick i alla fall att köpa mat till hela familjen. Jag sparade och en krona av 20kronorna och efter tag hade jag sparat 100 kronor, Då gick jag och köpte en trisslot och tänkte att jag kanske skulle vinna något men jag vann inte. Jag köpte en till trisslott för varför inte och jag vann 100k varje månad i 25 år jag hoppade upp från gatan och skrek glatt. Jag hade äntligen råd att köpa den dära motorcykeln jag alltid velat ha. Mitt största intresse är motorcyklar och ny har jag en. Jag har precis fyllt 22 år och jag är miljonär idag jag har en fru och 2 barn. Det här är historian om mitt liv.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För jag bidrar med mycket hjälp och samarbete på servern. Tex så jag kan ta ett jobb hos polisem och kanske bli mc polis. Jag bidrar och med bra rp och mycket bra saker.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Unive är ungefär svergies största server just nu och jag förstår ju varför den är fett bra på många olika sätt. Jag gillar den för att det är fett nice att bara rpa och snacka med folk som är fett go.

Hur hittade du Unive? den är väldigt känd över sociala medied tex, tiktok, youtube och dc.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag vill utvecklas bli bättre på scenarios bli bättre på rp bli bättre på allt!

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att jag ska hjälpa folk som behöver hjälp. Få ett bra jobb. Få mera kompisar. Bara ha ett gött liv.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nää inte så jätte ofta

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jag förstår

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka