Nekad Skelögdabananenbajsen | Ban överklagan [Quirkz303]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
33
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198453519636/

Ditt Hex-ID: 11000011d667514

Vad är din discord tagg? Duckyman#2883

Vem var det som bannade dig? Nizze

Hur lång tid var din ban? permanent

Var är du bannad? Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Ogiltig inbjudan eller gammal länk står det

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För det jag råkade säga när jag var lite aggresiv

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Asså jag va inne på servern och spelade och körde lite bil och råkade göra en vdm Btw det var första dan jag spelade så jag visste inte mycket så jag råkade göra vdm så sen när jag blev bannad då gick jag in och skrev till en admin och var riktigt aggresiv när jag skrev till han och jag tänkte inte på att jag var så otrevligt och jag ångrat verkligen att jag skrev det till han.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det jag gjorde fel va att jag skrev svär ord och aggresivt men det adminen gjorde fel var att han bara banna mig han sa inte att jag skulle lugna ner mig eller nåt sånt.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag vdma

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle ha lugnat ner mig och inte skrivit så himla aggresivt och jag ångrar verkligen att jag skrev så och vill bara bli unbannad

Har du lärt dig någonting efter din ban? jag har lärt mig mycket efter min ban och jag hoppas verkligen att jag blir unbannad och detta kommer aldrig hända igen.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka