Nekad Skelögdabananenbajsen | Ban överklagan [Gamme]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
33
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198453519636/

Ditt Hex-ID: 11000011d667514

Vad är din discord tagg? Duckyman#2883

Vem var det som bannade dig? Nizze

Hur lång tid var din ban? permanent

Var är du bannad? Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Kunde inte accpetera inbjudan

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Staffsen valde att banna mig för att jag gjorde ett stort misstag jag skrev fula saker till en staff därför att jag hade ingen kontroll över mig själv jag var jätte sur.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag kom hem från skolan hade haft en riktig skit dag sätter mig vid dator börja köra på unive kör runt lite och sladdar sen så började datorn bugga så jag såg inte folk bara min bil sen vdma jag. och jag blev bannad och väldigt sur. så jag satt mig och skrev en ful idiotisk mening till Nizze och som sagt en dålig dag så jag skrev *Jag blev bannad av vdm och nu är jag fett sur så hjälp mig för fan* och då svarade han varför svär du och då skrev jag för att jag är sur och jag var så sur så jag visste nästan inte vad jag gjorde och jag ångrar verkligen att jag skrev det där.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Den va inte felaktig jag brött många regler men varför jag vill bli unbannad är för att jag vill ha en andra chans. och jag skulle aldrig göra om det och jag ska inte skriva aggresivt och inte vara dum. och sen en till sak när jag är bannad från servern å sånt så är det lite svårt att bli medlem och jag kan inte donera häller och jag har försökt utan dc men det går inte.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Mina första ban så råkade jag vdma ett par poliser inte medvetet för jag körde bara och sen smällde jag in i ett par polis bilar men jag visste inte det hur jag visste det var att på bannad stog det vdm mot polis grupp.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det jag skulle ha gjort var att jag skulle kunna tänka efter ska jag kanske lugna ner mig och inte vara så sur och kanske inte skriva till en admin utan att jag skulle kunnat läsa vad man ska göra om man blir bannad men jag var ganska ny så jag visste inte så mycket.

Har du lärt dig någonting efter din ban? jag kommer kunna göra annorlunda så jag här kommer alltid tänka efter när jag är sur är det verkligen värt att vara sur ska man kanske inte bara lugna ner sig? och när jag blivit unbannad ska jag ta och donera så jag får en krim roll.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jag förstår och kommer vänta tills någon svarar.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka