Nekad Skelögdabananenbajsen | Ban överklagan (Bassi)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
33
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198453519636/

Ditt Hex-ID: 11000011d667514

Vad är din discord tagg? Duckyman#2883

Vem var det som bannade dig? Kalle320

Hur lång tid var din ban? 30 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? streamsnipe

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag gissar på att det var för jag körde jätte snabbt på piren

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det var så här jag gick in på unive som vanligt spawnade vid piren träffa lite polare och jag hade ju precis köpt en fet bmw så jag tänkte att jag skulle dra och ta en snygg bild på piren med solnedgång och allt och sen märker jag att det går alldelles för fort och jag kör jätte snabbt och sen blev jag bannad och precis efter jag blev bannad gick ja och la mig och somnade sen vaknade jag och tittade på cosmos live fast efter den slutat dårå och jag ser den som en video på mobilen och då förstår ju jag varför dem trodde jag streamsnipea för jag åkte förbi cosmo

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. han som bannade mig trodde väl säkert att jag skulle döda cosmo eller något sånt men jag ville ju bara ta en fett bild liksom men deet kan ju inte staffsen och därför tyckte jag att de va en felaktig ban

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. min tidigare ban så körde jag på motorvägen en fin kväll och jag kollade runt mig o sånt ingen där äsch tänker ja och gasar allt jag kan boom smäller in i en hög med poliser då blev jag bannad i 24timmar

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag skulle inte ha gasat och jag borde ha tittat på cosmos live och tänkt nä jag drar nån annan stans och tar bild men till nästa gång ska jag ta det förskigtit

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja mycket och ska försöka allt jag kan för att förbättra mig

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka