Nekad Skeet11 | Medlem ansökning [Ludde]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Skeet11

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Hugo sköld

Vad är ditt discord namn? Skeet#6569

Vad är ditt födelsedatum? 12 Maj 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär är från Barkarby och har bott där nästan hela sitt liv. Som ung hände han mycket med folk som drömde om ett kriminellt liv. Det var inget som han var intresserad i men han hade det svårt med vänner och dem var alla vänner han hade. Hans vänner började sälja knark i ung ålder och han höll sig utanför allt. Men efter ett tag såg han hur mycket pengar dom drog in och han vela pröva. Han fick sin chans och det gick bara bra för honom. Tills den dagen då ett par andra grabbar rånade dem. Det slutade med att 2 av hans kompisar blev knivhuggna. Detta fick honom att inse att sälja droger inte var en säker väg alls. Efter att allt det hände fick han prata med polis, han sa inte speciellt mycket till dem då han tänkte att de kunde bli problem. Han började satsa mer på sin skolkarriär och fick nya kompisar som hade samma intresse som honom, att göra det mer säkert för folk på gatorna. Han valde barn och fritid på gymnasiet och valde att plugga vidare på en polishögskolan i stockholm. Han är nu klar och ska söka jobb som polis. Hans mål är att bli polis och rädda ungdommar på gatan som håller på att gå fel väg, och såklart är det också att få in pengar och leva bra.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer kunna skapa en roligare RP och roligare scenarios genom att vara medlem. För det finns mycket bra whitelist jobb som man måste vara medlem. Och derför kommer jag bidra mycket till serverns RP.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man gör så att ens motparter vinner scenariot t.ex skjuter nån på ens sida

Hur hittade du Unive? Det var en kompis som inva till eran server

Nekad, utveckla fråga 3,4 och 5. Du är varmt välkommen att ansöka på nytt om 24h Lycka till!!!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka