Nekad SKEET | Medlem ansökning [ZevenDot3]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

SKEET

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Anton

Vad är ditt discord namn? skeet__11111

Vad är ditt födelsedatum? 18 April 2009

Berätta om din karaktär. Theo svensson är en kille i 20 års åldern han har haft en ganska bra uppväckts hans mamma Malin är 45år och pappa Tom är 50år de är gifta sen 15år tillbaka. När Theo började skolan blev han mobbad mamma Malin och pappa Tom såg allvarligt på detta och försökte flertal gånger att stoppa detta men inget hände så han hoppade av skolan men efter ett tag fick Theo en tanke om han inte går till skolan hur skulle han då få ett bra jobb som betalar bra så när han hade tänkt klart bestämde han sig för att byta skola och börja igen. Hela grundskolan gick bra han kom ut med bra betyg och man var glad men när han skulle börja gymnasiet så hände de en sak han kom in i samma gymnasie som mobbarna gick på så han försökte att undvika de men de gick inte. Andra året på gymnasiet så skulle Theo hem men han kom inte så långt för bakom han står mobbarna de börja slå på Theo han började skrika efter hjälp men ingen kom. Dagen efter ville Theo vara hemma men hans mamma sa nej eftersom att han ville få ett bra jobb så han gick ändå det gick bra efter de kom grabbarna efter skolan och sa förlåt och att det var dumt vad de hade gjort. Sen tog han studenten och levde livet tills nu.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med roliga och bra scenarion som man sent kommer glömma. Jag kommer köra de seriösaste jag kan och försöka hitta roliga folk att rpa med och inte något lall.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det är viktigt att båda ska få vinna scenarion annars tycker den andra att de inte blir roligt och då kanske den väljer att byta server och de vill vi ju inte. De blir roligare rp om man vinner och förlorar för de blir mer spännande och man vet inte om man överlever eller död.

Hur hittade du Unive? jag hittade unive på twitch och en kompis visade mig.

Nekad, en ansökan per 12 timmar!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka