Nekad skeepta | Medlem ansökning [mvilliez]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

skeepta

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Adam

Vad är ditt discord namn? Skepta/Add1sh

Vad är ditt födelsedatum? 30 Augusti 2007

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: David Siling min karaktärs ålder är 18

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? lojal målmedveten envis

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: David siling växte upp i en liten stad i sverige hans mamma var ensamstående och hans pappa dog när david bara var 3 år gamma l. När david hade fyllt 8 år gammal så fick han en present av sin mamma det vara ett brev som hans pappa hade skrivit till honom innan han dog på brevet stog det att jag älskar dig och att du måste göra mig stolt och göra det jag har gjort hela mitt liv och de va att bli kriminell sen dess så har David alltid varit busig och snattat ifrån butiker och inte så grova brott men när han fyllde 18år det var då david och hans vänner började planera rån emot andra människor hans mål till framtiden är att råna en bank. Och bli en känd brottsling som alla är rädda för

Vad kan du bidra med till serverns RP? en lojal spelare som tar rp seriöst

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man spelar inte bara för att vinna själv men även för att den andra ska ha roligt och vinna typ som om jag blir stoppad av polisen så säger jag it något bara för att komma undan men att jag spelar för polisen också

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? NEJ har aldrig bruttit mot några stora regler har kanske råkat snacka om mitt verkliga liv med några av mina vänner men annars inget annat kommer inte göra om det

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Vdm,Rdm,Mg,Rk,Pg.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Det skulle vara jätte roligt att få spela i unive under tiden som ja inte har varit medborgare så har jag träffat snälla personer som ja skulle vilja vara med mera

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Nekad.
Anledning:
Du har ej tagit din intervju i tid.
Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka