Skedaddle | Ansökan till Support [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Skedaddle

Icke Medlem
Meddelanden
130
Reaction score
5
Vad är ditt namn i verkligheten? linus nordin

Vad heter du på discord? Skedaddle#2163

Ange ditt födelsedatum 12 December 2006

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Måndag 16:10 - 23:00
Tisdag 16:10 - 01:00
Onsdag 16:10 - 01:00
Torsdag 15:10 - 01:00
Fredag 15:10 - 01:00
Lördag så fort jag vaknar - 03:00
Söndag så fort jag vaknar - 03:00

(Tider kan vara olika från dag till dag och oftast blir det längre än så)

Berätta om dig själv Hej, jag heter Linus jag bor i Borås och är 14 år gammal jag har stort intresse för RP, spel och börjar få lite mera intresse inom polisen. jag kan hantera stressiga situationer och är ganska bra på att argumentera med folk. jag gillar att hjälpa till med allt möjligt och jag är en snabb elev så att säga.

Vad skulle du göra om du blir staff? om jag blir staff skulle jag lägga ner all tid som krävs för att göra servern så bra som möjlig och se till så att allt är bra. Jag kommer göra mitt allra bästa för att bli en bra Staff och vara så trevlig som det bara går trevlig mot de jag bemöter som staff. jag ska se till så att alla känner sig rätt behandlade och att allt är rättvist. jag ska ta mycket ansvar och hjälpa till med support och reports in game. Jag kommer vara en bra hjälpreda och se till så att folk kan ha roligt utan att behöva bli less på Bra Staff. Jag kommer att förminska min RP så jag kan hjälpa till med supportärenden så att ingen ska behöva vänta på att någon ska hjälpa dem. Jag kommer hjälpa till i scenarion, om jag blir staff kommer varna ifall det finns korruption. (vilket det förhoppningsvis inte kommer att hända) när jag varit support ett tag och/eller om jag blivit Mod kommer jag att hjälpa till de nya inom staff teamet och se till så de känner sig bekväma och trygga så att de vet vad de gör. sen en väldigt viktigt sak jag skulle göra som support är att jag skulle prioritera mitt Staff arbetet över spelandet och jag ska hjälpa så många jag kan främst dom som är nya till rp.

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat nu i snart kanske 2-3 månader och i timmar har jag spelat 250 timmar :)

Vad är det som får dig att vilja bli support på just Unive? för att jag vill kunna göra communityt bättre och roligare. Jag vill göra så att folk får det rättvist. och just nu är jag rätt så trött att behöva hoppa support för att rapportera power gaming, vdm, rdm och liknande som jag stött på flera gånger. Om folk behöver hjälp kommer jag se till att hjälpa till så mycket och så fort det bara går.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? jag kommer väldigt ofta vara ingame och hjälpa till så bra som det bara går om jag inte är ingame kommer jag hjälpa till med med support i discord. jag kommer göra det bättre med att banna folk som inte kan bete eller inte passar på denna server. jag kommer se till så att det alltid finns support för folket att få hjälp av. När jag är ingame kommer jag kolla alla reports som jag kan och snabbt och simpelt evaluera dem. Sen vill också minska lite på min RP så jag kan vara support och hjälpa till. Jag har varit support på en gammal DC server fast inte längre och jag tyckte att det var kul fast på den var det inte lika mycket aktivitet så det är därför jag vill bli support här och verkligen uppleva hur det är att vara en ordentlig support. Jag kommer att tänka på att vara så aktiv som jag bara kan och verkligen lägga ner all min energi för att hjälpa till och vara en hjälpsam/ bra support. jag kommer att bidra med att göra communityt bättre genom att hjälpa till och göra folk bekväma i denna server. Jag kommer också att bidra med god energi och vara trevlig mot folk som jag bemöter.

Har du några tidigare erfarenheter? jag har erfarenhet som staff inom Discord i och med att jag var en staff på en annan discord server sen kan jag någorlunda mycket när det kommer till ingame. Sen kan jag också alla regler inom Unive och discord servern

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? /kick (id) är för att kicka en person.
/noclip är när man man flyger runt så man kan spectatea folk.
/goto (id) när man teleportar till en person.
/giveitem är när du ger personen olika saker.
/sqlban är när du bannar en spelare ifrån servern.
/sqlunban är att du unbannar en person.
/sqlbanhistory är att man kan kolla vad anledningen var till bannen och vem det var som banna hen.
/sqbanoffline du bannar en som är offline.
/setjob (id) (jobbet) när du ger en spelare ett jobb.
/tpm är när du teleportar dig till den chekpointen du satt ut.
/freeze (id) är när man fryser en person så den stannar helt.
/v (vilken bil) är när du spawnar fram den bil som man väljer.
/clearchatforall är när man rensar chatten för alla.
/announce - är när du skriver ett viktigt meddelande i chatten som alla kan se.
/skin (id) är när man ger skin till någon person.
/bring (id) är när man tpar en person till sig själv.
/revive (id) är när du återupplivar någon.
/spec (id) när du speccar en viss person och kan se vad de gör

(mycket av det här har en kompis till mig lärt mig, sen kan jag lite flera men kommer inte exakt ihåg)

Skulle du säga att du har lätt att lära dig saker och vidare anpassa dig utifrån system? Ja det skulle jag vilja säga att jag har. Jag skulle definitivt kunna anpassa mig efter erat system.

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir support är du beredd att sluta spela där då? Jag spelar endast på Unive och har inga planer på att byta/lämna och kommer aldrig att göra det

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Jag är alltid aktiv, väldigt hjälpsam och jag är redo på att spendera mycket tid här som staff på unive:)

Senast ändrad:
!BUMP, har också utvecklat den lite mera nu :)

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka