Skedaddle | Ansökan till Support [Flame]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Skedaddle

Icke Medlem
Meddelanden
130
Reaction score
5
Vad är ditt namn i verkligheten? Linus Nordin

Vad heter du på discord? Skedaddle#6969

Ange ditt födelsedatum 12 December 2006

Mellan vilka tider kan du oftast spela? nu under sommarlovet kommer jag att kunna vara aktiv från ca 09:00 - 03:00 vanliga skoldagar kommer jag vara online ca 16:00 till 02:00. (eftersom jag har skilda föräldrar så kommer jag bara kunna vara inne i FiveM varann vecka)

Berätta om dig själv Tja jag heter linus jag är 14 år gammal, gillar att spela och umgås med alla möjliga olika personer jag är en väldigt social person och är inte alls blyg när jag möter nya personer. jag gillar att arbeta mycket på fritiden som att t.ex att sitta och progressa i olika spel och jag hoppas att staff arbeta på Unive kommer att bli en av dem arbeten som jag göra på min fritid.

Vad skulle du göra om du blir staff? om jag blir support skulle jag fokusera mycket på att hjälpa alla spelare både nya och erfarna spelare, jag hade hjälpt spelare med både FiveM som spel t.ex har dem några problem med att komma in eller liknande och Unive som exempel dem inte kan köpa något från butiker eller andra problem som de stöter på medans de spelar. Jag vill hjälpa till med att att utveckla rp på servern med att få bort alla som bara är här för att trolla, förstöra eller bara vara allmänt dryga/jobbiga mot alla andra. Jag kommer att hjälpa folk mycket i support och ingame så att deras rp kan flyta på utan några större problem för att få en bättre roligare och mer realistiskt rp.

Hur länge har du spelat på Unive? jag har i timmar ca 700 och har spelat nu i ett halvår.

Vad är det som får dig att vilja bli support på just Unive? eftersom Unive är så stor som den är så känner jag att jag vill delta i att både göra den bättre och hjälpa till med unive's utveckling i framtiden.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? jag skulle kunna bidra med mycket hjälp då jag kommer att vara en väldigt aktiv och hårt arbetande support för att underlätta för främst högre uppsatta staffs och alla andra spelare här på Unive. Jag kommer att hjälpa till med att göra Unive som community till en roligare och en mycket trevligare plats även fast det redan är det och med det menar jag att jag kommer att hålla stämningen uppe och inte vara tråkig och försöka göra det så roligt för andra som möjligt med att t.ex göra roliga event/scenarion som alla kan ha kul av och njuta av. Men självfallet viktigaste av allt kommer jag att fokusera mycket på mitt staff arbeta så att kan flyta på bra.

Har du några tidigare erfarenheter? jag har bra erfarenheter när det kommer till discord men FiveM har jag inte lika mycket kunskaper av förutom kommandon.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Vanliga kommandon.
/tpm - teleportera till din markör på kartan.
/noclip - flyga runt medans du är osynlig.
/toggleid - se personers ID.
/togglename - Se spelares namn.
/ooc - Skriva ut ett ooc meddelande som alla kan se i chatten.
/sqlbanhistory - du kan se ban historiken.

ID relaterade kommandon.
/sqlban [ID] - banna en spelare från servern.
/sqlunban [ID] - unbanna någon från servern.
/kick [ID] - kicka någon från servern.
/giveitem [ID] - ge ett föremål till en spelare.
/setjob [ID] - ge någon ett jobb.
/bring [ID] - teleportera en spelare till dig.
/freeze [ID] - frys fast någon så dem ej kan röra sig.
/unfreeze [ID] - göra så att personen dy fryst ej längre är fryst.
/skin [ID] - Ge någon en skin meny så de kan byta sina kläder.
/spec [ID] - specteta en person.
/sqlbanoffline [ID] - banna en spelare som inte är online på servern.
/slay [ID] - dödar en spelare.
/revive [ID] - återuppliva en spelare eller ge någon hälsa tillbaka.

Skulle du säga att du har lätt att lära dig saker och vidare anpassa dig utifrån system? jag är en väldigt snabb elev och jag har lätt att anpassa efter system eller liknande.

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir support är du beredd att sluta spela där då? Jag spelar endast på Unive och inga planer på att byta/sluta

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? nej förutom som jag sa tidigare att jag har skilda föräldrar och kan därför bara vara inne på FiveM servern varannan vecka :)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka