Nekad Skedaddle | Ansökan till Servervakt [W1ND3D]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Skedaddle

Icke Medlem
Meddelanden
130
Reaction score
5
Vad är ditt namn i verkligheten? Linus

Ange ditt födelsedatum 12 December 2006

Vad heter du på discord? Skedaddle#1337

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Från 09:00 - 02:00 är jag aktiv alla dagar

Hur länge har du spelat på Unive? I ca 6 månader med 700h

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Jag skulle hjälpa så att support och andra staff medlemmar slipper att göra en massa små grejer som en server vakt kan ta hand om för att underlätta för deras arbete. Jag hade hjälpt till med att utvecklat rp på servern genom att få bort alla som endast är här för att förstöra, lalla eller bara vara otrevliga. Om det nu händer att jag skulle behöva hjälp av staff hade jag gått till support och visat bevis då jag nästan konstant klipper så fort något händer för bevis och/eller liknande.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? För att unive är den enda servern jag spelar på och eftersom jag är kriminell så kan detta underlätta en hel del för mig på tal om att jag dagligen stöter på folk som inte kan sköta sig och kan inte hantera att vara en kriminell på unive

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jag skulle kunna göra det till en bättre plats för att jag är en väldigt aktiv spelare så jag kan göra mycket skillnad med att få bort många spelare som inte sköter sig och inte följer unive’s regler. Eftersom jag är kriminell på unive hade jag kunnat hjälpa till mycket på t.ex drog ställen med att /dv bilar som står kvar och övergivna för att förminska lagg så mycket som möjligt och sedan ser jag ofta icke kriminella på servern som tillverkar och till och med ibland säljer droger vilket de självfallet inte får göra, så jag kan antigen ge dem en /svban eller en /kick för att påminna/varna dem att detta inte får ske igen.

Varför ska just du bli servervakt? För som jag nämnde innan är jag väldigt aktiv spelare. Eftersom jag som tidigare nämnt är en kriminell här på unive hade det underlättat för mig och andra med t.ex /toggleid som kan vara bra för bevis material eller liknande. Jag är också väldigt erfaren när det kommer till alla olika kommandon

Varför vill du bli servervakt? För att jag ofta stöter på många som bara lallar eller förstör och bryter mot regler som sunt förnuft, power gaming, lallande vilket jag är jätte trött på att se eftersom det gör stämningen och rp mycket tråkigare.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? /dv - ta bort ett fordon /svban - sv banna en person /kick - kicka en person från servern /toggelid - visa id på. Sen vet jag att det finns lite flera med dessa är de viktigaste enligt mig

Är du whitelistad på serven? Ja

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Ja, jag har blivit bannad en gång tidigare här på unive när jag var polis men den var felaktig och hela historien bakom det är väldigt lång och alldeles för tjatig och onödig

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej och jag har inga planer på byta/lämna

Tillbaka