Accepterad Skedaddle | Ansökan till Servervakt [Hagge]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Skedaddle

Icke Medlem
Meddelanden
130
Reaction score
5
Vad är ditt namn i verkligheten? Linus Nordin

Ange ditt födelsedatum 12 December 2006

Vad heter du på discord? Skedaddle#1337

Mellan vilka tider kan du oftast spela? alla dagar i veckan från ca 09:00 - 03:00

Hur länge har du spelat på Unive? jag började spela november förra året

Vad skulle du göra om du blir servervakter? jag skulle hjälpa till mycket med att hålla koll och se till så att alla sköt sig som de ska fast med det menar jag inte att jag kommer gå runt och endast leta efter små fel utan att bara flyta på med min rp och lösa problemen när jag väl stöter på dem. Jag skulle ta ansvaret att att kunna hjälpa alla i staff teamet genom att ta han om alla små problem som jag som en servervakt kan ta hand om så staff kan prioritera viktigare saker. Jag vill hjälpa till med rp genom att få bort alla som bara ska komma hit för att lalla och förstöra det roliga för alla andra spelare och hjälpa till ifall något annat händer som jag kan lösa som servervakt. Eftersom man ofta ser en himla massa fordon överallt som står övergivna/trasiga kommer jag att använda mig av /dv för att ta bort dessa fordon för att förminska allt lag på servern så mycket som möjligt. Jag hade gjort allt detta och mycket mera för att göra servern till en så bra plats som möjligt.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? För att jag vill hjälpa Unive på dess utveckling även fast den är så pass bra som den är så finns det alltid små saker som behövs ta hand om det är därför jag ansöker till servervakt för att kunna hjälpa till med allt detta.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jag vill få bort personer som inte helt enkelt inte har en bar rp nivå och pratar ooc eller lallar runt. Jag skulle kunna göra Unive till en bättre plats genom att hjälpa till i olika scenarion som sv ifall något händer och det kan ara allt ifrån buggar till små misstag som inte var meningen vilket kan hända väldigt ofta. Eftersom jag är kriminell här på unive stöter jag på mycket problem vid olika drogställen osv som t.ex folk som gör kriminella dåd utan att de bär på kriminell rollen då kan jag säga till/ varna dem att detta inte får ske och att de inte får göra om det och sedan hjälpa dem förbättra deras rp:ande. Jag kommer hjälpa till med att ta bort alla fordon som står ute i det öppna helt övergivna så att det minskar både lagg och så folk slipper att råka köra in i de på motorvägen osv.

Varför ska just du bli servervakt? För att jag är en väldigt engagerad spelar och högst lojal till unive och är en ärlig, trovärdig och erfaren spelare. Just jag ska bli servervakt för att jag kan ta ansvaret som en servervakt och hantera de perms jag får tillgång till och inte under några omständigheter kommer jag att missbruka dem och/eller använda de för att jag själv ska "vinna" så att säga.

Varför vill du bli servervakt? För att jag har spelat på Unive så pass länge nu och jag känner att jag vill ta mer ansvar och kunna göra en skillnad även fast det inte kommer att vara en så stor skillnad kommer det fortfarande att göra så att andra kan ha kul och kunna ha en bra, rolig och på flytande rp utan att små fel eller andra personer som inte kan bete sig komma i vägen för att kunna ha kul.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? /revive [ID] /svban [ID] [anledning] /kick [ID] [andledning] /who [ID] /dv /togglename/ /bring [ID] /skin [ID]

Är du whitelistad på serven? Ja

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans ja en gång tidigare men det var en felaktig ban, det som hände var att jag och en kollega åkte på ett larm där det tydligen skulle vara slagsmål vid Marja-Lisas bilfirma när vi kom dit så avbröt vi deras slagsmål och skulle precis sätta på handbojor på en av dem men sen börjar han andra slåss igen och då blir vi bannade för "Ni står bara och kollar på när dem har slagsmål"

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej endast Unive.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka