Nekad Skedaddle | Ansökan till Servervakt (hagge)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Skedaddle

Icke Medlem
Meddelanden
130
Reaction score
5
Vad är ditt namn i verkligheten? Linus Nordin

Ange ditt födelsedatum 12 December 2006

Vad heter du på discord? Skedaddle#1337

Mellan vilka tider kan du oftast spela? alla dagar i veckan från 09:00-03:00

Hur länge har du spelat på Unive? jag har över 500h på unive

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Om jag skulle ha blivit servervakt så skulle jag försökt förbättra rp:n med att jag vill försöka få bort personerna som lallar eller gör andra saker som bryter mot serverns regler och att säga till dem att detta inte får ske igen, så att dom läser reglerna och kan förbättra sin rp och så att dem inte ska behöva bli bannade någon mer gång. Jag kommer dock inte att gå runt som en staff och leta efter folk som gör fel, jag kommer att rp:a som vanligt och endast använda mig av /svban och /kick när jag stöter på olika problem när det behövs.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Det som får mig att vilja bli servervakt på just Unive är för att jag har ju spelat på unive så pass länge så jag känner att om jag blir servervakt så kan jag göra en skillnad och det kan innebära att jag får bort många lallare samt personer som inte har följt reglerna utan dem pratar en massa ooc ig osv. Vilket är väldigt jobbigt/tråkigt och förstör rpn något enormt.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jag tror att jag kommer kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats genom att hålla undan folk alla dessa spelare som bryter mot reglerna, samt att jag vill kunna hjälpa folk som är nya på servern och påminna dem att läsa regler vilket jag märker att de flesta behöver göra som en ny spelare på Unive eller om dem bara har simpla frågor, då kommer jag hjälpa dom så de kan börja med deras RP. Så jag tycker själv att det är viktigt att hjälpa andra så som andra har hjälpt mig.

Varför ska just du bli servervakt? Jag ska bli servervakt för att jag är en aktiv och ärlig spelare här på univ, jag har väldigt mycket erfarenheter inom inom staff/sv relaterade saker eftersom jag både har nära kompisar som både är admin och sv och de har lärt mig mycket osv, Jag tror också jag kommer passa bra som sv eftersom jag lyssnar alltid på bådas sida av scenariot så att säga och tar inte för hastiga beslut och tror mycket på att ge folk en andra chans fast om det så väl behövs så kan jag vara väldigt hårdhänt.

Varför vill du bli servervakt? varför jag vill bli servervakt är för att jag tycker det är väldigt jobbigt när man inte kan göra någonting åt en hel del saker som t.ex en helt okänd person kommer fram från ingenstans och bara tar din bil och susar iväg, så sitter man bara där och inte kan göra något åt saken. Jag vill också bli servervakt för underlätta för alla i staff teamet med en massa små saker som en sv kan ta hand om och kunna hjälpa så mycket som möjligt. Jag är också så sjukt trött på att man måste skriva /report eller /help så fort man behöver hjälp med små saker som man kan sköta själv som en sv, sen kan det ta rätt så lång tid för staff att komma och hjälpa till, så då när de väl kommer brukar det oftast vara försent för att få hjälp. Självklart vill jag också hjälpa till med servern. Jag tror att sånt smått som jag kommer att kunna göra kan göra en väldigt stor skillnad.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? /revive [ID]. /svban [ID] [anledning]. /kick [ID]. /who [ID]. /dv. /togglename. /toggelid. (sen kan jag en hel del andra men dessa är enligt mig de viktigaste att veta när det kommer till sv)

Är du whitelistad på serven? jajamänsan

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans ja en gång tidigare men det var en felaktig ban, det som hände var att jag och en kollega åkte på ett larm där det tydligen skulle vara slagsmål vid Marja-Lisas bilfirma när vi kom dit så avbröt vi deras slagsmål och skulle precis sätta på handbojor på en av dem men sen börjar han andra slåss igen och då blir vi bannade för "Ni står bara och kollar på när dem har slagsmål" (detta var då för ett bra tag sedan då jag var polis)

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej endast Unive.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka