Accepterad skay | Medlem ansökning [Natte]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

skay

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/skay/

Vad är ditt namn i verkligheten? Sebastian

Vad är ditt discord namn? skay#0487

Vad är ditt födelsedatum? 28 September 2003

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Gunnar Rickardsson, Gunnar växte upp på ett barnhem i norra Sverige som ung. Hans föräldrar hade tyvärr förlorat livet när Gunnar var väldigt ung, vilket resulterade i att han hamnade på "Johans barnhem". Han år på barnhemmet var hemska, han saknade sin mor och far enormt. En dag så inträffade dock en stor händelse i Gunnars liv. Ett nytt barn lämnades in på barnhemmet, Lisa Johansson hette hon. Hennes hår var kritvitt, och hennes ögon var blåare än havet. Gunnars
hjärta brukade alltid balla ur när hon var i närheten. En dag så hände något fantastiskt för Gunnar, han hade fått ett kärleksbrev av en anonym individ. Han skulle träffa hen bakom hemmet, vid barnhemmets trädgård. Gunnar hade tänkt på Lisa hela dagen, "tänk om det var hon? Tänk om det är Lisa som skrivit detta brev?" När Gunnar anlände så blev han chockad, det var inte Lisa. Faktiskt någon han aldrig snackat med förut. Tjejen hette Sara och var den blygaste du kunde hitta. Gunnar hade aldrig tänkt på det, men Sara var faktiskt oväntat söt. Hennes svaga leende var något av det gulligaste som fanns, och hennes lockiga hår påminde Gunnar om naturen. Sakta men säkert sade den blyga flickan "vill du bli min pojkvän?". Gunnar visste inte vad han skulle säga, han visste dock att hon aldrig skulle kunna prata med honom igen om han sade nej, så Gunnar sade ja istället. Det blev en oväntad vänskap mellan de två individerna, Gunnar föll för Sara och glömde helt bort Lisa. De blev stört kära i varann och kunde inte sluta träffas. Alltid klockan 12:00, och alltid vid äppelträdet som befann sig vid sidan av vägen. En dag så förändrades dock Gunnars liv för alltid, han var på väg till äppelträdet när han såg Sara. Hon var lika glad som alltid, skillnaden denna gången var det där ljudet. Ljudet av den starka tutan som kom ifrån vägen, Gunnar minns denna dag klarare än någon annan. Han hade precis tagit på skorna och börjat vandra mot trädet. När en stor truck kom från ingenstans och körde rakt över Sara. Gunnar svimmade av vid händelsen och kunde aldrig förlåta sig själv för det. "Tänk om jag kunnat rädda henne? Tänk om jag inte svimmat?". Gunnar hatade sig själv för vad som hände, och det slutade aldrig. Tillslut när Gunnar blivit äldre så fann han något att leva för. Något som fick honom att kliva upp ur sängen varje dag. Kraften att kunna förändra detta ruttna samhället. Aldrig skulle något sådant här inträffa någon, och det skulle Gunnar se till. Han hade köpt en klubb, även satt upp reklam för anställning på olika platser i staden. - "Detta ska aldrig ske igen, detta får inte ske igen. Det skall jag se till."

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag har ett tag letat efter bra rollspel servrar, såg denna för ett tag sen och tyckte den såg bra ut, så jag tänkte testa att ansöka och förhoppnings vis så blir detta min nya main server. Jag har ungefär 1,800 + timmar på fivem och tror att jag kan bidra med ett bättre rollspel, samt göra längre och roligare scenarion. Jag är även mogen av mig.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med t.ex. långvariga scenarion, öka rollspelandet inom polisen, hålla mitt rollspelande inom min karaktär och spela via min karaktärs personlighet. Jag kommer även bidra glädje och roliga scenarion, inte bara spela för pengar och makt.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man ska spela så motparten har kul och att man inte ska vinna varje scenario, man ska inte gå efter pengar och makt utom ha kul i sitt rollspelande och göra stora och roliga scenarion.

Hur hittade du Unive? Via en vän!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka