Nekad skar11 | Ban Överklagan [Moezz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Throne

Icke Medlem
Meddelanden
53
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199519983520/

Ditt Hex-ID: 11000015cf767a0

Vad är din discord tagg? skar11

Vem var det som bannade dig? eddiebo

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: bannad.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Vi var i hamnen och pratade med cali kartell och vi blev nerskjutna av dem sedan efter ca 5 min så tog vi spawnmenu

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. som sagt var vi i hamnen och pratade med folk från cali kartell. Vi hade en bra konversation innan det kom till att fråga vilka gäng så så åkte dem bort en liten bit och sköt ner oss. Vi blev väldigt arga och och bestämde oss för att ta ett dåligt beslut genom att göra /spawnmenu och inte bli 12ade..

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var 100% jag som gjorde fel. Genom att göra det jag gjorde och jag ska inte försöka skylle ifrån saker som jag gjort och jag står för det till 100%. Jag var bara så fruktansvärt irriterad i sekunden och därför gjorde jag som jag gjorde. Detta ska inte hända och kommer värkligen ALDRIG att hände igen. Jag vill bara säga att jag och mina vänner ångrade detta direkt oc fick en väldigt dålig mag känsla direkt efter då vi visste att vi gjort ett väldigt dumt misstag.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har varit bannad en del gånger innan jag kom tillbaka. Jag tog en paus från fiveM i några månader för att det hände saker i mitt liv som gjorde det svårt att ha tid och lust för spelandet. Jag hade lärt mig massa saker och att inte göra saker som man kan bli bannad för och en del av dem är och inte rätt placerade och fått en del unbans.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Absolut. Jag hade kunnat skita i och göra detta misstag eftersom det bara är ett spel och jag ska inte bli såhär arg över ett par personer i en bil på ett spel. Jag skulle ha väntat ut min 12timning eller legat kvar och se om någon hade kommit och hjälpt oss eller polisen hört skottlossning och kommit dit.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja. Jag har lärt mig att alltid följa serverns regel till punkt och prick då det är väldigt svårt att komma undan med mycket saker eftersom det är så mycket bra staffs som gör sitt jobb. Och att jag bara förstörde rpn i senariot och overall tråkigt det är något jag ångrar grovt och ber om ursäkt så hämskt mycket.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? absolut

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka