Nekad skar11 | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Throne

Icke Medlem
Meddelanden
53
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199519983520/

Ditt Hex-ID: 11000015cf767a0

Vad är din discord tagg? skar11

Vem var det som bannade dig? eddiebo

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: bannad.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Vi var i hamnen och pratade med cali kartell och vi blev nerskjutna av dem sedan efter ca 5 min så tog vi spawnmenu

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och två vänner hade varit och chilla och jag precis hade gått med en gäng som jag hade mycket vänner i. Jag och dessa vänner bestämmer oss för att åka ut med bil och snacka med folk vi åker ner till ett drog/univeados ställe i hamnen där vi möter på cali kartell som sag var jag ny i gänget och visste inte att det avr en ostabil relation mellan oss så vi snackade sen sa dem att dem skulle dra så dem åker bort en bit och vi tänker er mer på det. Tänk också på att vi hade en bra konversation med inga hot eller dåliga attityder så vi trode att det var lugnt mellan oss och jag var dessutom inte beväpnad jag satt bak i bilen nä'r jag ser att dem stannar och kliver ut jag tänkter inte mer på det sen avlossas föresta skottet och jag fattade inte att det var mot osss eftersom det sköt en hel del vid det stället vi var vid. Jag märkte först efter ungefär efter 2 sek när det avlossats lite skott att det var mot oss och vi blev shockade och försökte åka iväg men vårar förare blir träffad och jag kliver ut för att springa därifrån när jag blir ned skjuten. Alla vi 3 personer undeffar i dc och blir såklart väldigt upprörda eftersom vi inte hade någon aning om att vi hade någon slags beef så vi tänkte att det måste ha varit ett par skjutglada snubbar som bara vill ha klipps till sina montage. Vi låg därefter kvar i ungefär 4-5 min. Vi blev så arga att v bestämde oss för att ta spawnmenu till torget för att sedan ressa och ta spawnmenu till vårat gäng hus när vi tar ut en bil så har jag är väldigt dålig mag känsla över det misstag vi gjort det är ett väldigt dumt regelbrott som inte ska ske under några som helst omständigheter, Vi mötte därefter på dessa och vi sköt ner dem det gick ungefär 5-10 minuter innan vi behöver hoppa support och blir bannade. Detta misstag är så sjukt onödigt och väldigt dumt.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var helt rätt av eddiebo att banna oss eftersom att vi begick ett grovt regelbrott genom det vi gjorde och det ska inte behövas ta ut på att han genom att vi tjatar bort det utan vi tog det och vi visste att vi hade gjort ett fel som inte mycket kloka personer skulle tagit i den sitvationen. Det var helt rätt av eddiebo att banna så han gjorde bara sitt jobb.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har varit bannad ett par gånger tidigare eftersom att jag har spelat på servern i ungefär 3 år men dock haft 2 dc konton då ett blivit hackat. Jag tog en paus från fivem och min dator på ungefär 1,5 månader eftersom jag hade lite saker att ta hand om i mitt liv som kom före min dator och mitt spelande. Jag har dessutom blivit bannad några gånger felaktikt som slutat med en unban.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja absolut hade jag kunnat gjort det genom att bara ligga där tills jag blir antingen hittad av polis eller någon jag känner som tagit mig till sjukhuset eller så hade jag fått blöda ut och ta min 12 timning som står i reglerna som alltid ska följas.

Har du lärt dig någonting efter din ban? 100% Hade jag kunnat gort annorlunda och jag förstår värkligen att ni måste göra så som det ska vara genom att fatta rätt beslut i stunden när något begått ett regelbrott som värkligen inte ska hända unde några omständigheter. Eddiebo har gjort fullt rätt. Jag vill bara få en till changs på unive för att bevisa att det var en misstag som aldrig kommer att ske igen eftersom jag inte var riktigt frisk vid beslutet.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? absolut

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka