Accepterad skapligtapelsinskal | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

.Ice

Icke Medlem
Meddelanden
171
Reaction score
11
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/20inchpenis/

Ditt Hex-ID: 11000013959879f

Vad är din discord tagg? 1.ice.

Vem var det som bannade dig? OLOF

Bild på banmeddelande: Screenshot 2023-10-07 161541.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag gick till ett gänghus där många som jag har känt i ett bra tag var där och så tutade jag på dem i 10 minuter sträck för jag var irriterad på en grabb där.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jo så jag åkte till ett gänghus där jag känner en massa folk sen innan och så var jag lite sur sedan innan för en av deras högre uppsatta scammade mig på 200 koks blad och så var jag sur på dem och ville jag jävlas med dem genom att åka till deras gänghus och tuta med min bil och sen twerka mot dem och sen så stack jag därifrån men så kraschade jag för deras gänghus är bajs och kraschar allt och alla och så gick jag in igen efter 5 minuter efter jag kraschade och så vart jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej den var inte felaktig det var bara jag som tog beslutet att lalla och hitta på dumheter för att jag var sur på en grabb i gänget. Allt är bara mitt fel eftersom jag tog ju själv beslutet att hålla på som jag gjorde.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Min senaste ban var pga av failrp för att jag tog spawnmenu istället för att springa till ett garage eller ringa in en bil när min gängbil gick sönder och jag var fast mitt ute i ingenstans. Så jag har lärt mig att jag ska lösa det via ringa in bil istället för att abusea.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja jag kunde väl bara inte åkt dit och hållit på mot dem utan bara låtit det gå istället. Jag var ba dum att jag tog beslutet att lalla på det viset jag gjorde.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Asså det finns väl inget riktigt jag kan lära mig för jag tog ju ändå beslutet att göra det, det var ju inte riktigt att jag gjorde det pga något misstag eller så. Jag antar väl dock att jag har lärt mig att jag inte ska lalla med andra gäng på det sättet för jag har ju fått åtgärder mot mig och jag kommer inte göra om det igen för jag gillar inte att vara bannad alls.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka