Nekad Skalman_ | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Skalman_

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Melker.

Vad är ditt discord namn? Eywixzy#2098.

Vad är ditt födelsedatum? 19 April 2011

Berätta om din karaktär. Ragnar var en tuff kille redan från tidig ålder. Hans far lämnade honom innan han föddes och hans mamma bodde i en etta med ett sovrum och ett badrum i Kävlinge. Ragnar blev som vilken tonåring som helst och jobbade på den lokala hemma verkstaden från 15 till 21 års ålder. Vid 19 års ålder blev Ragnar en del av den lokala Outlaws-avdelningen.

Vid 25 års ålder hittades hans mamma död i sin lägenhet, överdoserad på meth och liggande i en svett- och blodpöl. Smärtan av hennes bortgång fick honom att återvända till Kävlinge för hennes begravning. Han träffade en gammal vän, Hernando. Ragnar fick höra hur han den dagen hans mamma dog sågs en kille i en Outlaws-jacka gå in och snabbt lämna sin mammas lägenhet. Han kom in med en brun påse och gick därifrån med något gömt under jackan.

Han kunde inte tro det. En av hans gamla bröder.
Han svor att varje Outlaw-medlem han såg skulle bli dödad tills de var helt utplånade från jordens yta. För närvarande jobbar han som en vanlig mekaniker på Mekonomen och lever som vanligt till tiden är inne

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag vill bidra till kreativ och god rp, tycker också det är roligt när man skapar långa och seriösa scenarion så det är något jag kommer satsa mycket på. Har nästan aldrig brytt mig om att vara tvungen att vinna hela tiden utan tycker bara det blir roligare när alla har kul.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att du ska tänka på att inte bara vinna utan att båda ska ha kul.

Hur hittade du Unive? Via ett par vänner.

Vidare till muntlig intervju, du har 48timmar på dig att ta din intervju annars blir den automatiskt nekad. Lycka till!

Tillbaka