Accepterad Skalman | Chef-jobb ansökan [GSP] [Jyazz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Socialbidrag

Medlem
Meddelanden
469
Reaction score
18
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Grove street pizzeria

Vad heter du IRL? Max

Vad heter du på discord? 14 fyller 15

Hur gammal är du? 14 fyller 15

Hur länge har du spelat på Unive? 8 Månader

Hur rollspelar du på servern? Med i gäng

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer att utveckla yrket igenom att dagligen hålla koll på rp nivån och så att allt sköts som det ska, jag kommer att skicka alla som jag märker att har en extrem låg rp nivå jag vill att jobbet ska ha en bra rykte om att rp,n är hög och att alla som besöker affären för att köpa pizza ska känna att "hit vill jag komma igen det var både bra rp.n och det var ett allmänt roligt ställe att vara på" Jag vill inte att folk heller ska känna sig otrygga på jobbet där man har folk som inte beter sig aldrig jobbar etc. Utan jag vill ha arbetare på grove street pizzeria som har bra rp nivå, arbetar ofta och vill utveckla sin rp inom yrket. Märker jag personligen att ngn har en extremt dålig rp nivå och lallar allmänt kommer jag skicka grabben för att jag vill ha roliga och seriösa rpare på ett jobb där du måste rpa bra!I Jag kommer självklart vara försiktig med vem jag anställer och vem som jag ger t.ex personal ansvarig. För att ifall jag ger en grabb med 0 omdöme och 0 kunskaper inom anställning kommer han att anställa en massa lallare som inte hör hemma på jobbet.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har varit bitr. chef på autoexerten i 1,5 månad jag har jobbat på pizzerian och jag vet vem som är lämplig för jobbet. Sedan har jag varit rekryterare på polisen så jag vet vilka som är bra rpare och dåliga rpare. Sedan är jag delägare på bahamas för tillfället och vill gärna test apå något nytt

Hur ofta kommer du vara inne? Jag kommer att lägga så mycket tid jag kan per dag ungefär 7 timmar per dag typ sedan kan det bero på äta mat ska iväg osv. Vissa dagar om jag är hemma och inte gör ngt kan jag lägga upp till 12 timmar

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Aa absolut, jag hade nog försökt att kanske bli delägare isf men vill gärna bli ägare och få styra och stämma över vem som ska få göra vad och ta stora beslut som jag är bra på

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej

Har du läst våra Regler? Ja

Vidare till muntlig intervju, vi skriver ut när vi tar intervjuer, du har 48 timmar på dig. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka