Skalleballe12 | Medlem ansökning[Gurra]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Skalleballe12

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198442251597/

Vad är ditt namn i verkligheten? Filip Karlsson

Vad är ditt discord namn? Skalleballe#5855

Vad är ditt födelsedatum? 16 Mars 2003

Berätta om din karaktär. Bullen Alemhad Är född i skåne den 17 November 1998 i en by som heter Vellinge. Som barn hade han en bra uppväxt med mycket kärlek från föräldrar och många vänner. Bullen hade det svårt att koncentrera sig i skolan som tonåring och ville mycket hellre snacka bort alla lektioner. I och med att han hade svårt att koncentrera sig i skolan var han ingen A elev utan en grabb med dåliga betyg och inte jätte omtyckt av sina lärare. När Bullen var 15 och dagen kom då han skulle söka gymnasie kom han inte in på något annat än ett yrkesgymnasium i Malmö med inriktning fordon. Yrkesgymnasiet passade Jonas bättre och där kände han att han vill lära sig saker. Bullen slet hårt och bra på gymnasiet och gick ut med bra förutsättningar för att få ett jobb vilket han även gjorde. Han börja jobba på en liten verkstad som hans föräldrars granne ägde. Efter att ha jobbat där i cirkus 10 månader valde han att söka till ett större företag och på den vägen är det och under dom senaste 4 åren har han jobbat kvar på samma verkstad men är nu sugen på söka ett ny jobb i den nya stan han funderar på att flytta till.
Bullen är oftast glad och har svårt för att bli sur men kan ha sina dåliga dagar. Han brukar inte vara en grabb som kaxar sig utan gillar mer att flyta in i mängden och bara vara.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag ska bli medlem för att kunna hjälpa folk med T.ex med deras bilar och mer, jag skjutsar även folk ditt dom vill så att dom ska känna sig välkommen i Unive och så att man ska ha en så bra RP känsla som möjligt.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? det som gör mig intresserad av unive är att det finns många spelare som håller sin roll i rp och jag har även några vänner som kör unive som har hjälp mig att förstå hur spelet fungerar. jag älskar hur bra det fungerar med RP och att det inte finns nån som bara springer och förstör.

Hur hittade du Unive? mina vänner älskar att spela på unvie så jag testade och det tog ett tag för mig att förstå men jag älskar att spela det nu.

Vad har du för mål med ditt rollspel? att kunna ha roligt och ge andra en bra känsla. och ge spelare på servern en bra chans till bättre rolleplay

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Utveckla min karaktär och min rp kommer mitt största mål vara här på servern samt skapa vänner och skapa kontakter här på servern speciellt och kommer vara en av mina mål

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? jag gick från en annan till denna så nej!

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja de förstår jag

Tillbaka