Nekad skal3t_1337 | Whitelist ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

skal3t_1337

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198349579482/

Vad är ditt namn i verkligheten? Alexander

Vad är ditt discord namn? Skalman#7715

Vad är ditt födelsedatum? 30 Oktober 2005

Berätta om din karaktär. En 20-30 årig man som är förtjust i bilar, på dagarna jobbar jag stenhårt och på fritiden så jobbar jag oftast på min bil eller är ute och åker med kompisarna i hopp om en ride-out.
Som mål har jag att skaffa en fin BMW eller Nissan som jag kan pimpa och visa för mina grabbar, drömjobb är att bli en ambulans förare vilket han jobbat med tidigare ( på en annan server ).
Han är en riktigt rolig person som gillar att skämta med sina kompisar samt hitta på lite bus då och då

Varför ska just du bli whitelistad? Har spelat fiveM ett ganska lång tag ca (1 år) och har inte hittat något seriös server att spela på, tidigare servrar har bara stängts ned eller varit för oseriösa, nu letar jag och min kompis efter en ny server och vill ha Whitelist för att få mer åtkomster på serven och i framtiden skaffa ett jobb

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Eftersom att jag är en seriös spelare som samtidigt gillar att ha kul på en FiveM server, jag vill även kunna söka till jobb såsom ambulans förare eller annat

Hur hittade du Unive? Jag skrollade igenom FiveM listan och kände igen namnet ifrån en kompis. Var på jakt att hitta en ny server och denna såg både bra och seriös ut.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att skaffa nya kompisar och ha en allmänt rolig tid, vill även hitta en ny bra server

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka