Nekad Skaho55fyra | Medlem ansökning [Jonte.1]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Skaho55fyra

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Eliandro

Vad är ditt discord namn? bechoo10_40377

Vad är ditt födelsedatum? 17 Februari 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Shako Abdi, 23 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Snäll – Smart – Tuff

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Han växte upp fattigt och lärde sig tidigt att klara sig själv. Som ung drogs han in i dåligt umgänge och började begå småbrott, något som snart blev en naturlig del av hans liv. Senare flyttade han till en större stad för att ta sig vidare. Han lärde sig snabbt hur allt fungerade och blev både smart och försiktig, med få personer han litar på. Hans mål är att bygga ett eget nätverk, tjäna pengar och få makt – utan att dra på sig problem.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag spelar seriöst och håller mig konsekvent till min karaktär. Jag bidrar med varierade och engagerande scenarion där det inte bara handlar om pengar. Jag följer reglerna, visar respekt mot andra spelare och vill vara med och skapa en långsiktig och levande story på servern.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det betyder att man ska spela för båda parternas sida så att båda tycker att det är kul

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? metagaming innebär att man använder sig av information som är utanför spelet tillexempel att jag sitter i ett discord samtal. fearrp innebär att man måste värna över sitt liv ett exempel kan vara att någon riktar en pistol mot mig och jag lyssnar inte vad dem säger.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag är smart och ser fram emot att spela den här serven jag har hört mycket positivt om och jag är bra på att skaffa vänner ingame.

Nekad ansökan
Anledning: AI

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka