Accepterad Ska1man | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Ska1man

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Liam

Vad är ditt discord namn? Skalman#0304

Vad är ditt födelsedatum? 6 Maj 2010

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Hasse Hasselnöt och är 49 år gammal, Hasse har 2 bröder som han växt upp med. Hasses mamma dog tidigt efter födseln av Hasse, han växte då upp med sina bröder och pappa. Hans uppväxt har varit bra och han har fått en bra utbildning. Hasses intressen är att vara med vänner, jobba och allra mest kolla på bilar. karaktären utgår ifrån att vara social, rolig, yrkesintresserad och väldigt trevlig. Hasse är ej ute efter pengar utan vänner och roliga scenarion i rollspelandet, jag vill bli whitelistad för att kunna ha en större roll i rollspelandet och utveckla mina scenarion. Jag som spelare på unive kommer inte vara ute för pengar/korrupt eller liknade, jag spelar för att det är roligt och ha roliga scenarion.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra till många intressanta och roliga scenarion i rollspelandet, samt följa alla regler för min skull och allas andra för ett roligt rollspelande. Jag spelar för att ha roligt ej för makt och pengar, därför jag just söker till whitelist på denna server.
Kommer bidra till rolig och väldigt mogen RP. Jag kan även alla regler på servern och kommer följa som upp till 100%.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att ej ska köra på servern bara för att alltid vinna ett scenario, när man är i ett scenario ska man rpa på sin bästa sida och inte gå för makt eller försöka vinna ett scenario, *inte vara självisk* Ett exempel är polisens sida och kriminella sidan.

Hur hittade du Unive? Genom server listan på FiveM.

Godkänd efter muntlig intervju, välkommen!
:unive:

Tillbaka